کد خبر: ۵۵۶۰۷
زمان انتشار: ۱۲:۵۶     ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۱
تيم فوتبال منچستر يونايتد اعلام كرد معذرت خواهي مسئولان منچستر سيتي را در ارتباط با بي احترامي توز به فرگوسن بخشيده اند.
باشگاه خبرنگاران و به نقل از خبرگزاري تري بال فوتبال ، كارلوس توز در جشن شادماني قهرماني منچسترسيتي با حمل بلاكاردي با نوشته ي "خدا فرگوسن را بيامرزد" مربي كهنه كار شياطين سرخ را به تمسخر گرفت اما آبي پوشان به سرعت و پس از رسانه اي شدن اين موضوع به صورت رسمي معذرت خواهي خود را تقديم مسئولان منچستر يونايتد كردند.

ديويد گيل، رئيس باشگاه منچستر يونايتد در اين رابطه گفت: من فكر مي كنم منچستر سيتي به سرعت وارد عمل شد و هيچ تاخيري نداشت و همين كافي است آنها عذرخواهي كردند و ما پذيرفته ايم البته حرفي كه توز زد واقعا كمي احمقانه به نظر مي رسيد با اين حال باگشاه به سرعت وارد عمل شد ما از اين موضوع گذشته ايم روي مسائل ديگر تمركز كرده ايم مشخص است كه ما افكار بزرگتري در سر داريم.

اتحاديه ي فوتبال را درحال بررسي اين موضوع است و بحث و گفت و گوهایي با رئيس باشگاه منچستر سيتي برگزار كرده است.

برنستين در اين رابطه گفت: اين كار واقعا زشت و احمقانه بود و اصلا عاقلانه نبود من احساس مي كنم او بسيار هيجان زده بود و احساساتش به اوج رسيده بود در نتيجه متوجه آنچه كه گفته است نبوده از طرفي ديگر من شنيده ام كه توز از جايي ديگر خط گرفته است و افرادي ديگر پيشنهاد حمل اين تابلو را به او داده ند ولي در هر صورت مسئله جدي نيست و نبايد تا اين حد جدي گرفته شود.

من تصميم نهائي را برعهده ي مسئولان در اتحاديه ي فوتبال مي گذارم اما معتقدم حالا كه منچستر يونايتد هم از اين موضوع گذشته است بهتر است بيشتر از اين ادامه پيدا نكند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها