کد خبر: ۵۵۶۰۵
زمان انتشار: ۱۲:۵۵     ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۱
فرهاد مجيدي مهاجم سابق تيم استقلال زماني كه از اين تيم جدا شد حرف و حديث هاي بسياري را همراه خود داشت تنها اعضاي اين تيم و هواداران به جدايي وي براي رسيدن به پول بيشتر اشاره كردند اما اين اتفاق از سوي برخي اعضاي تيم رد شده است.
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران فرهاد مجيدي با شرايطي روبرو شد كه از اين تيم جدا شد اما اعضاي اين تيم مدعي شدند كه فرهاد مجيدي به دليل دريافت پول بيشتر نزديك به سه ميليارد، جمع آبي ها را ترك كرده و دخترش را بهانه قرار داده است اما چند بازيكن تيم استقلال از اين بازيكن حمايت كرده و اين موضوع را به اطلاع مربيان رساندند.

گفتني است، بازيكناني مثل خسرو حيدري كه دوست صميمي فرهاد مجيدي است به مربيان اعلام كرده است كه اين مهاجم به خاطر پول از استقلال جدا نشده است و مشكلاتي وجود دارد كه فرهاد مجيدي را ناچار به جدايي كرد.

از طرفي مسئولان استقلال اعلام كردند كه فرهاد مجيدي به دليل عدم رضايت آنها، از جدايي موفق به گلزني در قطر نمي شد و به همين دليل مورد غضب اعضاي اين تيم قرار داشت.

فرهاد مجيدي قصد دارد به استقلال بازگردد اما حرف و حديث هاي مطرح شده عامل اين است كه شرايط بازگشت وي به استقلال با مشكل روبرو شود اما برخي بازيكنان از اين مهاجم حمايت كردند تا شرايط براي بازگشت وي مهيا شود زيرا برخي اعضاي تيم معتقدند كه اين بازيكن به خاطر پول از تيم جدا نشده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها