کد خبر: ۵۵۵۴۳
زمان انتشار: ۱۰:۵۰     ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۱
به گزارش پایگاه 598، روز گذشته مراسمی که به شکرانه حضور گفتمانی جبهه پایداری انقلاب اسلامی در نهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی تشکیل شده بود با حضور اکثر نمایندگان و کاندیداهای جبهه پایداری انقلاب اسلامی برگزار گردید.

حجت الاسلام و المسلمین آقاتهراني دبیرکل جبهه پایداری در جلسه قدرداني از دست اندر كاران انتخابات مجلس نهم شوراي اسلامي كه عصر روز گذشته در حسينيه دوكوهه با حضور نمايندگان و جوانان برگزارشد اظهار داشت: حضور در جمع شما عزيزان يك تاثير عميق و مثبتي بر روح و روان انسان مي گذرد، و به همين منظور خدا را شاكرم.

وی افزود: به نظر بنده مجلسي را كه الان ما در پيش داريم خيلي از ساختارهايش را بايد تغيير داد و اين در صورتي محقق مي شود كه دوستاني كه با پايداري هستند و يا اهل پايداري هستند و دلبستگي و وابستگي به اين گروه و اين جریان دارند كه اميدوارم انشاء الله اكثريت مجلس را در بر داشته باشند، اگر اينگونه شود و ما بتوانيم ياران خوبي داشته باشيم حتما خوب جلو خواهيم رفت.



دبیرکل جبهه پایداری بیان داشت: ما بايد بتوانيم بشنويم به خاطر رايي كه داريم و اين بخاطر زحمت هاي شما است، از خودمان چيزي نداريم، طلبي نداريم بلكه مديون هستيم، بنابراين بايد اين دين را خوب ادا كنيم.

آقا تهرانی گفت: بنده شخصا از همه كساني كه در اين جهت كار كردند، از همه جوانان عزيز، از جناب آقاي متقي فر و از تك تك نمايندگان و از تمام كساني كه واقعا در اين جهت كار كردند تشكر مي كنم، و اميدوارم كه روز قيامت پشيمان نشويم از اينكه چرا ما به اين اشخاص راي داديم بلكه اين باعث توشه آخرتمان باشد و انشاء الله دفاع خوبي از نظام بكنيم و مقام معظم رهبري از ما و شما راضي باشند.

دبیر جبهه پایداری انقلاب اسلامی؛ با بیان این که صلاح و تکلیف ما، گوش دادن به فرمان رهبری است؛ اظهار داشت: اينكه ما بدنبال اين هستيم كه دل مقام معظم رهبري را شاد كنيم و اينطور نباشد كه خداي ناكرده انتقاد داشته باشند و اگر هم تذكري بدهند باز كسي گوش نكند، اميدوارم كه اين طور نباشد و مجلس نهم حامي مقام ولايت باشد و نظرات ايشان در آنجا اعمال شود كه اگر اينطور بشود حتما در راه خدا و مصلحت جامعه خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین آقاتهرانی در ادامه خاطرنشان کرد: در دعاي ندبه درباره امام عصر عجل الله روايت است كه هنگامي كه ايشان مي آيند، جمع مي كنند "بين صلاح و رضاء" بين رضاي خدا و مصلحت امت را جمع مي كنند، در حال حاضر مصلحت نظام با مصلحت امت بدست مقام معظم رهبري است، ايشان است كه هر چه مصلحت بدانند ما همان را عمل مي كنيم نه خود ما، و مجلس و نمايندگان هم اگر در مجلس يك چنين ولايتي دارند از ايشان است، ايشان است كه ولایت مي دهند و دیگران از خودشان چيزي ندارند.

دکتر آقاتهرانی اضافه کرد: خدا نكند كه روزي كسي خيال كند كه از خودش چيزي دارد و اگر به دنبال خلوص باشيم هم ولايت به خوبي اعمال مي شود و هم رضاي خدا.

استاد اخلاق حوزه های علمیه تبیین کرد: در رضاي خدا توجه داشته باشيد، اين فرصتي كه بود و گذشت ديديم كه ما از بعضي از دوستان توقع نداشتيم كه طوري عمل بكنند كه خدا نپسندد، ما دوست داشتيم كه اگر رقابتي هم بين دوستان اصولگرا مي شود رقابت منطقي باشد، بخوبي همديگر را نقد كنيم و نقد ما هم آموزنده باشد، اخلاق و ادب مراعات بشود، واقعا اگر كسي هم با شماها بي ادبي كرد و درست عمل نكرد شما درست عمل كنيد. به جامعه خودتان نشان بدهيد.

دبیر جبهه پایداری انقلاب اسلامی با اشاره به تبلیغات بی قاعده ی برخی گروهها تصریح کرد: وقتي اين انتخابات را با انتخابات دوره هاي قبل مقايسه مي كنيم مي بينيم كه يك فرقي دارد؛ در دوره هاي قبل از شوش تا تجريش به يك كاغذ ديواري تبديل مي شد، همه جا پر از تبليغات و عكس مي شد و اما در اين دوره اين ديگر نيست، واقعا هم نيست مردم هم به اين طور افرادي كه اينطور پول خرج مي كنند راي نمي دهند.

حجت الاسلام و المسلمین آقاتهرانی تاکید کرد: باید اين آرام آرم جا بيفتد كه آن كسي كه به مردم خدمت مي كند راي مي آورد، آن كسي راي مي آورد كه با تقوا باشد، آن كسي راي مي آورد كه ولايت مدار باشد؛ و ترويج گفتماني را بيشتر كنيم، به اين صورت كه بنشينيم با هم صحبت كنيم، خودمان را نقد كنيم، پيشنهادي داريم بدهيم، حرف حسابي داريم با هم بزنيم.

همچنین در ادامه مراسم حجت الاسلام حمید رسايي عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در ادامه اين مراسم طي سخناني پيرامون مسائل مهم مجلس اظهار داشت: در انتخاب هيات رئيسه كه كليدي ترين نقطه مجلس است از يك طرف مي بينيم برخی از كساني که پيشتاز شده اند كه جايگاه رياست را بگيرند كه ما با آنها حاضر نشديم در انتخابات سر يك ميز بنشينيم، اين افراد در فتنه سكوت كردند و رهبري هم فرمودند سكوت در فتنه يك شاخص است درحاليكه يك هفته قبل هم اظهار نظر كردند كه تئوري ساكتين فتنه از كدام كره نازل شده كه همان جا جواب هم داده شد كه از كره زمين نازل شده آن هم از حسينيه امام خميني (ره).

رسایی گفت: ما در بحث هيات رئيسه علي رغم اختلاف نظري كه با بعضي از دوستان داشتيم به خاطر اخلاق و رفتاري كه در انتخابات داشتند نه حتي نسبت به ما گاهي رسانه هاي آنها متعرض آيت الله مصباح هم شدند وحدت کرده ایم.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری افزود: ما به اين نتيجه رسيده ايم كه براساس تكليف در اين موضوع عمل كنيم، البته شخصيت دكتر حداد عادل متفاوت است از بعضي از دوستاني كه ما به آنها انتقاد داريم چون ما واقعا هم در زمان انتخابات بداخلاقي از آقاي حداد عادل نديديم، احساس مي كنيم كه آقاي حداد عادل همسو با مقام معظم رهبري حرکت می کند و بدون تعارف مي گويم که بعضي از آقايان ديگر در زمين آقاي هاشمي رفسنجاني بازي مي كنند.

وی اظهار داشت: ما تكليفمان را انجام مي دهيم چه اتفاقي مي افتد نمي دانيم، فضا خيلي مثبت و خيلي مساعد است، محكم هم مي مانيم در مورد اين موضوع براساس تكليف ما مذاكره مي كنيم اما معامله نمي كنيم، مذاكره براي اين مي كنيم كه آن چيزي كه رهبري مي خواهد تحقق پيدا كند، برداشت ما اين است كه مقام معظم رهبري از مديريت مجلس هشتم خیلی راضي نيستند و اين هم چيزعجيبي نيست، آقا چهار ديدار داشته است با مجلس هشتم و در ديدار سران سه قوه با مقام معظم رهبري ايشان فرمودند هر هاي را نبايد با هوي جواب داد، اگر يكي كوتاه نيامد ديگري كوتاه بيايد.

حجت الاسلام حمید رسايي در ادامه گفت: ايشان نگاه مي كنند به اينكه بايد مشكل مردم حل شود و اين با دعواها نمي شود، ما برداشتمان در مجلس اين بود كه علي رغم انتقادهايي كه به بعضي ها داريم اما در موضوع رياست بايد كمك كنيم و اگر پايداري پايش را عقب بكشد اين اتفاق نمي افتد چون پايداري الان به لطف اين گفتمان و تلاش هايي كه شد و آبرويي كه آيت الله مصباح گذاشت پايداري نمایندگان خوبي در مجلس دارد، چرا از اين بخوبي استفاده نكنيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها