کد خبر: ۵۵۴۰۸
زمان انتشار: ۱۸:۰۶     ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱

دانشگاه مفيد قم دوباره خبرساز شد و این بار در اقدامی، یکی از اساتید زبان این دانشگاه، فیلمی ضد ایرانی که در اسرائیل ساخته شده است را در یکی از کلاس‌های خود به نمایش گذاشت.

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران، اخیرا دانشجویان دانشگاه مفید قم شاهد پخش فیلم ضد اسلامی و ایرانی "بدون دخترم هرگز" در دانشگاه خود بودند.
 
بر اساس این گزارش یکی از اساتید زبان این دانشگاه در یکی از کلاسهای  درس خود به بهانه آموزش زبان انگلیسی اقدام به پخش این فیلم موهن می‌کند، که این اقدام باعث واکنش دانشجویان این دانشگاه علیه پخش این فیلم می‌شود.
 
فیلم ضد ایرانی و اسلامی "بدون دخترم هرگز" که سال70 در اسرائیل فیلم برداری شده است، فرهنگ و آداب و رسوم ایرانیان را مورد تمسخر قرار می دهد.
 
 این فیلم، ایران را به عنوان کشوری نا امن، عقب مانده، مردمی وحشی و دارای فرهنگ غار نشینی معرفی می‌کند و حتی به زنان ایرانی و فرهنگ اسلامی مردم این کشور اهانت می‌شود.
 
نکته قابل تامل دیگر در پخش این فیلم به بهانه آموزش زبان انگلیسی، وجود صحنه‌های غیر اخلاقی در این فیلم است که این موضوع با این سوال مواجه می شود که چرا با وجود چنین ساختاری، این فیلم در داخل دانشگاه پخش می شود!؟
 
همچنین چندی پیش خبری مبنی بر اکران فیلم ضدانقلاب زادبوم در دانشگاه تهران منتشر شده و این درحالی بود که دانشگاه مجوزی برای اکران فیلم قلاده های طلا نداد.
 
انتشار و پخش این فیلم موهن در دانشگاه مفید قم در حالی است که این دانشگاه در چند سال اخیر ید طولایی در زیر سوال بردن ارزشهای اسلامی و انقلابی دارد.
 
دوازدهم مهر سال گذشته بود که مسئولان دانشگاه مفید قم 7 تن از دانشجویان این دانشگاه را به جرم  اعتراض به یک برنامه فعالیت های درسی آنان را تعلیق کردند.
 
این ماجرا برمي‌گشت به سوم خرداد سال گذشته كه اين دانشگاه به مناسبت دوم خرداد(!)، مجيد انصاري از اعضاي مجمع روحانيون مبارز را براي ايراد سخنراني به دانشگاه دعوت مي كند و وي در سخناني به برخي از نهادهاي نظام توهين كرده و تلاش مي كند برخي از عقايد خود و ديگر سران و عوامل فتنه آمريكايي - اسرائيلي 88 را توجيه كرده که این موضوع باعث واکنش دانشجویان این دانشگاه شده و در نامه‌اي به رئيس دانشگاه خواستار برگزاري جلسه‌اي مي‌شوند كه در آن رئيس دانشگاه به سؤال‌هاي دانشجويان پاسخ دهد.
 
جالب این جا است، نتيجه این نامه این می‌شود كه نه تنها جلسه‌اي برگزار نمي‌شود بلكه با طرح اتهاماتي عليه 8 نفر از دانشجويان فعال بسيجي، كميته انضباطي دانشگاه آنها را احضار و 7 نفر از اين دانشجويان را با تفاوت در تعداد ترم تعليق مي نمايد! 
 
حتی موضوع تعلیق 7 دانشجوی این دانشگاه باعث واکنش تشکل های دانشجویی دانشگاه های قم قرار گرفت و با این عنوان که " در این دانشگاه احکام اولیه اسلام "زیر سوال" می‌رود!" اعتراض خود را از عملکرد مسئولین دانشگاه مفید قم اعلام کرده بودند.
 
 
مسئولان این دانشگاه چندی پیش هم از اکران فیلم ضد فتنه "قلاده های طلا" که با استقبال گسترده دیگر دانشجویان دانشگاه های کشور مواجه شده بود جلوگیری کرده بودند. 
 
خاطر نشان می شود برخی اساتید این دانشگاه که به صورت فعالانه در فتنه و اغتشاشات خیابانی حضور داشته اند علاوه بر شبهه افکنی آزادانه در کلاس های درس هر از چند گاهی در مخالفت با احکام اسلام و آرمان های انقلاب اقدام به انتشار مقاله های خود در سایت های ضد انقلاب می کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
دانشجوی مفید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۰۲ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۴
۳
دانشگاه مفید مهد فتنه است
وای بر مسئولینی که سکوت کرده اند
وزارت علوم برای چه سکوت کرده
مرگ بر فتنه گر
پاسخ
اسد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۴۷ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۱
۰
۳
از ... بیش از این انتظاری نیست .
پاسخ
anonymous
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۸ - ۰۳ تير ۱۳۹۱
۰
۰
با سلام، دانشگاه محل تضارب افکار و اندیشه هاست و تنها ابلهان و تمامیت خواهان از طرح دیدگاههای مخالف و یا نقد اندیشه می هراسند. باشد که سایه شوم نگاه تنگ ایدئولوژیک بر حوزه فکر و اندیشه، درس و دانشگاه، و خبر و رسانه هر چه زودتر رخت بربندد.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها