کد خبر: ۵۵۴۰۱
زمان انتشار: ۱۷:۵۶     ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
اولین مسئله در اکران و فروش یک فیلم بحث تبلیغات است.
ندای انقلاب، بهترین فیلم جشنواره ی امسال که توانست جوایز بسیاری را بدست آورد فیلم"روزهای زندگی"به کارگردانی پرویز شیخ طادی است که متاسفانه در روزهای نخست اکران نتوانسته است فروش خوب و مناسبی داشته باشد. در این باره با حبیب بهمنی گفتگو کرده و نظر وی را جویا شدیم.

وی در این باره گفت: اولین مسئله در اکران و فروش یک فیلم بحث تبلیغات است. دومین نکته نحوه ی چینش و زمان اکران فیلم است که بسیار مهم می باشد. مسئله ی بعدی عامل های ضد تبلیغی است که برای یک فیلم وجود دارد و برخی افراد بر روی آن مانور می دهند.

وی ضمن بیان این نکته که: تیزرهای تبلیغاتی و تلویزیونی باید در زمان های پر بیننده پخش شود، تصریح کرد: به نظر من فیلم "روزهای زندگی" تبلیغات خوبی در رسانه ملی نداشته است.

بهمنی افزود: ما فیلم هایی داشته ایم که حتی خیلی جذاب هم نبوده است اما به خاطر تبلیغات توانسته است خوب فروش کند.

کارگردان"سیب و سلما" یادآور شد: ممکن است یک فیلم در طول زمان فروش کند نه در عرض زمان.

"به نظر من فیلم پرویز شیخ طادی بسیار جذاب و پر جاذبه است اما خوب تبلیغ نشده است و همه ی پارامترهای لازم برای یک فیلم خوب را دارد" از دیگر گفته های بهمنی بود که با آوینی فیلم در میان گذاشت.

وی ادامه داد: نکته ی بعد اینست که امکان دارد یک فیلم مخاطب خاص را راضی کند چون آن مخاطب تخصصی نگاه می کند و به همین دلیل است که یک فیلم بهترین فیلم جشنواره می شود اما مخاطب عام را راضی نکند.

حبیب الله بهمنی با تاکید بر این نکته که: درباره ی فیلم "روزهای زندگی" همین دفاع مقدس بودن آن به نوعی ضد تبلیغ برای آن است، بیان داشت: قشر وسیعی از اهالی جبهه و جنگ و خانواده های آنها به سینما نمی روند چون سینما را جای قرطی بازه و غیره می دانند و شاید به همین دلیل است که ما فکر می کنیم فیلم دفاع مقدسی جواب نمی دهد در صورتیکه اینطور نیست.

"البته این فیلم یک ضعف دارد و آن ضعف در فیلمنامه است ولی از لحاظ ساخت صحنه پردازی ریتم و کارگردانی بسیار قوی است."
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها