کد خبر: ۵۵۰۳۰
زمان انتشار: ۱۸:۰۶     ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۱
رییس جمهور گفت: تا وقتی در دولت عهده دار مسوولیت هستم تلاش خواهم کرد و اعلام می کنم که احمدی نژاد پارتی مردم در دولت است
فارس ، محمود احمدی‌نژاد ظهر امروز (دوشنبه) در پنجمین روز از صدمین سفر استانی هیات دولت، در اجتماع مردم شهرستان درگز اظهار داشت: آبادانی کشور در گرو تحقق توافقی دوجانبه بین مردم و دولت و تأمین امکانات آموزشی، دانشگاهی، درمانی و بهداشتی و فراهم کردن زیرساخت‌ها برعهده دولت است و رونق دادن به کار و تلاش و تولید برعهده مردم است.

 

رییس جمهور با اشاره به اینکه برخی افراد دائم در برابر اقدامات دولت منفی بافی و مانع تراشی می کنند تصریح کرد:عده ای چون خودشان اهل کار و تلاش نیستند و به قدرت و توان جوانان کشور ایمان ندارند در مقابل تلاش دیگران مانع‌تراشی می‌کنند.

 

احمدی‌نژاد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه خدا انسان را برای رسیدن به قله‌های کمال و انسانیت خلق کرد اظهار داشت: اگر ملتی از همه مواهب مادی برخوردار باشد، اما روح توحید در آن جامعه حاکم نباشد آن کشور و ملت هرگز به سعادت نخواهند دید.

 

رییس جمهور با اشاره به این مطلب که گر زورگویان بین‌المللی به خدا ایمان داشتند، هرگز شاهد شقاوت‌ها و جنایات آنها علیه بشریت نبودیم تصریح کرد:ملتی که به خدا ایمان داشته باشد از قدرت‌های جهانی نمی‌ترسد بلکه و آنها را به رسمیت نمی‌شناسد و ملت ایران در مقابل هیاهوی دشمنان محکم ایستاده است و اقدامات دشمنان ذره‌ای ترس در دل آنها ایجاد نخواهد کرد.

 

رییس‌جمهور با اشاره به شخصیت شهید صیاد شیرازی گفت: یاد خدا و ذکر او زمزمه و کلام همیشگی شهید صیاد شیرازی بود و به همین دلیل در طول زندگی خود از هیچ کس نترسیده و در سخت‌ترین عرصه‌ها او با قدرت گام به میدان می‌گذاشت و با امکانات اندک در برابر دشمنانی تا دندان مسلح پا به میدان می‌گذاشت.

 

احمدی‌نژاد با اشاره به این مطلب که دشمنان همواره از رویارویی با شهید صیاد شیرازی واهمه داشتند گفت: دشمن با سوء استفاده از مهربانی او به وی نزدیک شده و به او ضربه زدند وگرنه اگر لشکری با تمام تجهیزات در مقابل او می‌ایستاد قادر نبود سرسوزنی وی را به عقب براند .

 

رییس‌جمهور مردم شهرستان درگز را اهل توحید و از یاران شهید صیاد شیرازی توصیف کرد و اظهار داشت: امروز اگر همه شیاطین علیه ملت ایران بسیج شوند، همشهریان شهید صیاد شیرازی در شهرستان درگز کافی است تا آنها را برای همیشه از کار و رفتارشان پشیمان کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها