کد خبر: ۵۵۰۲۸
زمان انتشار: ۱۸:۰۵     ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۱
عدم مشاركت و حضور نمایندگان در هشتمین جلسه بررسی لایحه بودجه 91 به حدی بود كه 'محمدرضا باهنر' نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی بارها از نمایندگان خواست در رای گیری ها شركت كنند و خطاب به برخی از آنان نیز گفت: دوستانتان را از آبدارخانه صدا كنید، بیایند رای دهند.
ایرنا ، جلسه علنی امروز پارلمان ساعت هشت و 20 دقیقه و با تاخیری 20 دقیقه ای به ریاست 'علی لاریجانی' و با حضور 194 نماینده آغاز شد.

*** در ابتدای جلسه علنی امروز، نمایندگان بررسی هزینه مصرفی و حق انشعاب آب، برق و گاز برای مساجد، حسینیه ها و دار القرآن ها را مورد بررسی و با رایگان شدن آن موافقت كردند.

لاریجانی هنگام رای گیری ها خطاب به نمایندگان گفت: دوستان رای دهید برای آبادی خانه خداست.

*** لاریجانی هنگام بحث و بررسی بند مربوط به آب، برق و گاز مساجد، حسینیه ها و دار القرآن ها به عنوان موافق رایگان شدن این موارد برای مساجد و حسینیه های شهرها صحبت می كرد كه 'احمد توكلی' خطاب به وی گفت: بدلیل آنكه آقای رییس قصد دارد با فضاسازی رای بگیرد، من با ایشان مخالفت می كنم.

در این هنگام، توكلی با 'دو دوی' نمایندگان مواجه شد.

*** در یكی از رای گیری ها، نماینده دولت به پشت تریبون آمد و گفت: بنده نیامده ام كه مخالفت كنم. در این زمان، لاریجانی به او گفت: آفرین به آدم چیز فهم!

*** 'مصطفی كواكبیان' در یكی از تذكرات خود آیه ای از قرآن را خواند كه لاریجانی خطاب به او گفت: برای اینكه آقای قربانی دیروز گفت سواد آقای كواكبیان ایراد دارد، ایشان امروز این مسائل را مطرح كرد. معلوم است كه سوادش زیاد است.

**** مذاكرات روح الله حسینیان و مهدی كوچك زاده كه از اعضای جبهه پایداری هستند با كاظم جلالی سخنگوی فراكسیون رهروان ولایت كه حامیان لاریجانی هستند، از نكات قابل توجه جلسه علنی امروز بود.

*** در یكی از رای گیری ها، باهنر خطاب به موسی قربانی نماینده قائنات گفت: فاصله تان با صندلی زیاد است، بروید رای دهید.

*** باهنر همچنین در یكی از رای گیری ها خطاب به نمایندگان گفت: از 198 نفری كه در مجلس حضور دارند تنها 115 نفر در رای گیری شركت كردند. چرا رای نمی دهید؟

*** یوسف نژاد، نماینده ساری در یكی از رای گیری ها تكاپوی زیادی داشت و مدام به جایگاه هیات رییسه می رفت و برمی گشت كه محبی نیا عضو هیات رییسه خطاب به وی گفت: آقای یوسف نژاد برو سر جایت بنشین و پیشنهادت را مطرح كن.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها