کد خبر: ۵۴۷۸۴
زمان انتشار: ۱۸:۵۹     ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۱
به نظر می رسد تغییرات انجام شده بر روی خودرو پراید نسیم و تولید آن با نام تجاری سایپا 111 بر روی پلت فرم جدید، علاقه تعداد زیادی از قشر متوسط جامعه و همچنین جوانان را به خود جلب کرده است.

به گزارش سایپا نیوز به نقل از عصر ایران همزمان با سپری شدن روزهای میانی فصل بهار و در حالی که بازار خودروی کشور در رکود نسبی بسر می برد، خودرو سایپا 111 محصول گروه خودروسازی سایپا همچنان به عنوان یکی از خودروهای پرطرفدار و کمیاب در بازار به شمار می رود.

این خودرو که بعد از تولید بر روی پلت فرم ارتقا یافته ایکس 100 در شرکت سایپاکاشان با استقبال قابل توجه مواجه شد، در روزهای ابتدای سال جدید نیز همچنان در بازار کمیاب است.

بر این اساس به نظر می رسد تغییرات انجام شده بر روی خودرو پراید نسیم و تولید آن با نام تجاری سایپا 111 بر روی پلت فرم جدید، علاقه تعداد زیادی از قشر متوسط جامعه و همچنین جوانان را به خود جلب کرده است.

فعالان بازار خودرو معتقدند امکاناتی نظیر پارک آسان در فضای کم با توجه به فرمان هیدرولیک، استفاده از سیستم ایموبلایزر بسیار پیشرفته و کاهش امکان سرقت خودرو، زیبایی ظاهری، رنگ های متنوع و مقاوم سازی بدنه از مهم ترین دلایل استقبال از این خودرو است.

گفتنی است یکی از بارزترین ویژگی های خودرو سایپا 111 با توجه به تغییرات پلت فرم ایکس 100 تعادل و فرمانپذیری بالای آن نسبت به خودروهای هم کلاس خود است.

   
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها