کد خبر: ۵۴۷۰۲
زمان انتشار: ۱۲:۳۴     ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۱
این چهره ها را می توانید چهره های زشت لیگ برتر فصل گذشته بدانید. آنهایی که کارایی شان قابل قیاس با پولی که گرفته اند نبود.
تماشا: این چهره ها را می توانید چهره های زشت لیگ برتر فصل گذشته بدانید. آنهایی که کارایی شان قابل قیاس با پولی که گرفته اند نبود. چهره هایی که مدیران باید برای فصل های آینده به یاد داشته باشند.

محمد محمدی: محمدی با قراردادی سنگین – گفته می شود حدود 600 میلیون – به داماش پیوست اما با وجود این تنها در نیمی از بازی های لیگ برای داماش به میدان رفته است. شما اگر می دانستید که چمن ورزشگاه سردار جنگل مصنوعی است محمدمحمدی قبل از قرارداد بستن با داماش نمی دانسته و به همین دلیل تعداد زیادی از بازی ها را به میدان نرفت.

 

جاسم کرار: کرار که با حاشیه های فراوان از استقلال جدا شد و از نیم فصل دوم با قراردادی 700 میلیونی به شاهین پیوست تنها 34 دقیقه در بازی های فصل برای این تیم به میدان رفته است. مصدومیت شاید دلیل خوبی برای بازی نکردن نباشد، وقتی که او با همان مصدومیت برای تیم ملی عراق بازی می کرد.

 

محمد پروین: پروین تنها هشت جلسه و آن هم در اردوهای تهران و ترکیه با شاهین تمرین کرده و حتی یک دقیقه هم برای این تیم به میدان نرفته است. جالب ترین بخش این ماجرا اما این است که محمد پروین بخشی از قرارداد 420 میلیونی خود را دریافت کرده است.

 

ولید علی: ولید علی که قراردادی 380 میلیونی با استقلال داشت برای بازی های مقدماتی جام جهانی با مرخصی 10 روزه به کویت رفت اما پس از 18 روز و قبل از دربی دور رفت به تهران برگشت. بیرون ماندن از فهرست هجده نفره استقلال در دربی با قهر و بازگشت او به کویت همراه شد و استقلال به ناچار قرارداد او را به صورت یک طرفه فسخ کرد. قراردادی که گفته می شود 240 میلیون از مبلغ آن پرداخت شده بود.

 

علی انصاریان: شاهینی ها با اسم علی انصاریان قراردادی 480 میلیونی امضا کردند تا او تنها در هفت هفته و از این میان در پنج بازی کامل حضور داشته است.

 

میثم منیعی: تنها خود میثم منیعی می توانست با میثم منعیی قرارداد 450 میلیونی ببندد. او که در نقش ایجنت نیز برای باشگاه شاهین عمل می کرد و بازیکنانی نظیر انصاریان و محمد پروین را با خود به شاهین آورده بود تنها 150 دقیقه در نیم فصل اول لیگ بازی کرد.

 

امید روانخواه: امید روانخواه در کل فصل تنها 23 دقیقه پیراهن سایپا را به تن داشته است. شما اگر جای مدیران سایپا بودید چه مبلغی را برای این حضور حاضر بودید که بپردازید؟

مهرداد اولادی: اولادی که سال گذشته فصل خوبی را در ملوان گذرانده بود امسال نیمی از فصل را به دلیل مصدومیتی مشکوک از دست داد و در بازی هایی هم که در آنها حاضر بود بازی قابل قبولی ارایه نکرد. مبلغ قرارداد او هم تنها کمی بیشتر از سقف تعیین شده بود!

هوار ملامحمد: هوار ملامحمد می توانست برای 10 بازی که در آنها به میدان رفته است (تنها دو بازی کامل) 700 میلیون از ذوب آهن بگیرد. اما قهر او برای دریافت پولش تنها به فسخ توافقی قرارداد ختم شد.

 


ستار زارع: زارع که جزو ستارگان تیم دایی به شمار می رفت تنها 10 هفته دوری از شیراز را تحمل کرد. دوری از ترکیب در هفت هفته بعدی سبب شد که زارع که از خریدهای بد شاهین در ابتدای فصل جا مانده بود این بار در نیم فصل ترکیب این خریدها را کامل کند اما او به کار شاهین هم نیامد و حتی یک بار هم به طور کامل در یک بازی به کار گرفته نشد. بازیکن زمان های نه چندان دور تیم ملی در نیمی از بازی های نیم فصل غایب بود.

 

جورج مورات: مسوولان مس کرمان خیلی دیر به این نتیجه رسیدند که بازیکن گرانقیمت شان ارزش پولی را که هزینه کرده اند، ندارد و در حالی که نیمی از قراردادش پرداخت شده بود او را از تیم کنار گذاشتند. او تنها در 9 بازی لیگ به میدان رفت.

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها