کد خبر: ۵۴۵۵۴
زمان انتشار: ۱۸:۱۴     ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۱
پشت پرده مخالفتهای گسترده رسانه های بیگانه علیه سایت اینترنتی پخش فیلم پایداری/ توصیه علامه مصباح یزدی به مدیر سایت شبکه پایداری بعد از فیلترینگ و قبل از دیدار با حضرت امام خامنه ای/ چرایی فیلترینگ سایت پایداری و غفلت مسئولین از دست های پشت پرده / تبیین شیوه فعالیت سایت پایداری و انواع سایت های پخش فیلم در ایران / معرفی نمونه سایتهایی که در داخل کشور به این سبک بر اساس قانون سایبری کشور آزادانه فعالیت می کنند / گزارشاتی مستند از پخش فیلم های غیراخلاقی توسط تعدادی سایتهای پخش فیلم که توسط برخی افراد و شرکتهای داخل کشور در ایران بصورت آزادانه علیه فرهنگ و اعتقادات مردم بدون هیچ ممانعتی فعالیت می کنند/ تبیین قانون کشور پیرامون سایتهای پخش فیلم / گزارشات سراسر کذب از تاسیس فرستنده ی تلویزیونی و ایجاد تلویزیون خصوصی به برخی مسئولین / نامه نگاری به مقامات ارشد نظام علیه فعالیت این سایت اینترنتی بر اساس ادعاهای کذب  و ... بخشی از گزارشاتی است که از امروز بصورت سلسه وار منتشر خواهد شد.

به گزارش سرویس فضای مجازی بی باک،  نیروهای انقلابی و ارزشی در تمام عرصه های کشور همواره سعی دارند تا هیچگاه باعث تشنج و التهاب فضای کشور در موقیعتهای حساس نگردند و موجبات شادی دشمنان نظام و انقلاب را فراهم نکنند از همین رو مسئولین شبکه جهانی پایداری که در چارچوب قانون سایبری کشور به فعالیت می پرداختند بعد از فیلترینگ، صرفا بر اساس رسالت انقلابی خود و توصیه های بزرگان دینی و انقلابی هیچ پاسخی به اظهارات برخی افراد در اینباره ندادند و اکنون بعد از حدود 10 روز از فیلترینگ این سایت و پایان یافتن ایام حساس انتخابات سعی در تبیین برخی مسائل پشت پرده را دارند مسائلی که از فعالیت کاملا قانونی این سایت اینترنتی حکایت دارد  و در مقابل نیت و اهداف برخی عوامل پشت پرده را در مخالفت با این سایت تبیین خواهد کرد.

سایت اینترنتی پخش فیلم پایداری که همچون دهها سایت دیگر که در این زمینه و به این سبک فعالیت می کنند، با تحقیقات متعدد و با رعایت تمام ضوابط و قوانین موجود کشور فعالیت خود را آغاز کرد اما انتساب رسانه ای این سایت اینترنتی به علامه مصباح یزدی که از مخالفان سرسخت جریان انحرافی و فتنه گران می باشند، باعث گردید که موج حملات از سوی رسانه های بیگانه علیه این سایت به حدی غیرقابل تصور افزایش یابد.

شبکه های تلویزیونی صدای آمریکا، بی بی سی فارسی، من و تو و سایر رسانه های بیگانه که تاب تحمل انتشار افکار و اندیشه های مطهری زمان را نداشته و همه تلاش خود را برای نابودی فرهنگ و اعتقادات مردم شریف ایران متمرکز نموده اند با وجود در اختیار داشتن امکانات متعدد و دهها رسانه و تلویزیون برای تخریب فرهنگ مردم ایران، از یک سایت اینترنتی آنچنان بوحشت افتادند که مجبور به شانتاژ و پخش گزارشات متعددی علیه این سایت اینترنتی شدند.

رسانه های بیگانه به دروغ از این سایت اینترنتی پخش فیلم تعبیر به تلویزیون خصوصی کردند و متاسفانه برخی مسئولین و سیاسیون داخلی نیز بدون هر گونه تحقیق و تفحصی از میزان صحت این گزارشات رسانه های بیگانه از غیرقانونی بودن فعالیت این سایت خبر دادند که اظهارات عجیب احمد توکلی و یکی از معاونین رئیس سازمان صدا و سیما از این صنف می باشد.



اینکه ماهیت حقیقی سایت اینترنتی پخش فیلم پایداری چه بود و بر اساس کدام ضابطه در کشور فعالیت خود را آغاز کرد و نمونه های این سایت که آزادانه در کشور حتی به پخش فیلمهای غیراخلاقی مشغولند، چه سایتهای می باشند انشاء الله در گزارشات بعدی به اطلاع مخاطبان خواهیم رساند اما نکته ای که در این میان باید به آن توجه داشت اینکه عمده مخالفان این سایت اینترنتی چه کسانی بودند و چرا از آغاز فعالیت این سایت اینترنتی عصبانی بودند.

مخالفان حقیقی شبکه پایداری را در دو گروه می توان جای داد:

الف- جریان فتنه و ضدانقلاب: جریان فتنه و ضدانقلاب که از مطهری زمان هیچ دل خوشی ندارند ، سالهاست در مقابل هر فرد و ابزاری که بخواهد صدای علامه مصباح یزدی را به گوش جوانان و مردم برساند، می ایستند و علیه آن جنجال به پا می کنند. پخش سخنرانی های حضرت علامه مصباح یزدی، حضرت آیت الله خوشوقت و حضور فرزند علامه مصباح یزدی در برنامه گفتگوی تصویری این سایت اینترنتی به خشم این جریان بیش از پیش افزود و باوجود علم آنها به ساختارهای یک سایت اینترنتی مکررا در دروغ پراکنی های آشکار صحبت از تاسیس فرستنده و تلویزیون خصوصی کرده و بر غیرقانونی بودن این سایت تاکید می کردند.

ب- جریان انحرافی نفوذی در رسانه ملی: این جریان که بنابرگزارشات برخی رسانه ها این روزها در رسانه ملی نفوذ زیادی پیدا کرده است، بی شک بخاطر روشنگریهای حضرت علامه مصباح یزدی علیه این جریان شوم، کینه زیادی از وی و سایر شاگردانش دارد از همین رو بدون استناد به هر گونه ضابطه قانونی و صرفا بر اساس دروغ بزرگ تاسیس فرستنده و شبکه خصوصی تلویزیونی و استناد به مواد قانونی که اختصاص به فرستنده های تلویزیونی و رادیویی دارد و ارسال اطلاعات غلط به مسئولین قضائی مانع از ادامه فعالیت این سایت اینترنتی شدند در حالیکه یک فرد مبتدی فنی نیز از تفاوت عظیم سایت های پخش فیلم و فرستنده های تلویزیونی آگاه می باشد. البته این کینه ورزی رسانه به اصطلاح ملی علیه مطهری زمان را در بایکوت اظهارات این عالم فرزانه در تلویزیون بوضوح می توان مشاهده کرد. رسانه ضرغامی برخلاف توصیه های صریح و موکد حضرت امام خامنه ای رویکرد بایکوت اظهارات اندیشمند بزرگ جهان تشییع، حضرت علامه مصباح یزدی را در پیش گرفته است که این امر موجب اعتراضات زیادی تا کنون از سوی مسئول دفتر علامه مصباح یزدی و شاگردان وی و همچینن رسانه ها و نخبگان فرهنگی و ارزشی کشور گردیده است اما متاسفانه ضرغامی نه تنها تاکنون هیچ تغییری در این رویکرد عجیب خود نداده بلکه سعی کرده در مقابل رسیدن سخنان مطهری زمان به گوش مردم و جوانان در هر رسانه ای ایستادگی کند که نمونه بارز آنرا می توان در مخالفت با فعالیت کاملا قانونی سایت اینترنتی پایداری دانست.

بی شک تنها دلیل مخالفت علیه این سایت اینترنتی از آن جهت بود که پخش تصویری سخنان برخی بزرگان انقلاب که در رسانه ملی بایکوت هستند،  تاثیر بسزایی در رشد فکری و فرهنگی جامعه خواهد داشت و رسانه ملی که این سالها برخلاف توصیه های صریح و موکد مقام معظم رهبری سعی در بایکوت اظهارات علامه مصباح یزدی و برخی دیگران از بزرگان انقلاب کرده است، این امر را مخالف سیاست گذاریهای خود می داند از همین رو بدون هرگونه دلیل منطقی و ضابطه روشن به مخالفت با فعالیت این سایت پرداخت و عجیب آنکه مدیران رسانه ملی نسبت به فعالیت غیراخلاقی و ضدفرهنگی برخی سایتهای داخلی دیگر که در کشور به صورت آزادانه به پخش فیلم می پردازند، تا کنون هیچ واکنشی نشان نداده است که در گزارشات بعدی برخی از این موارد را متذکر خواهیم شد.

باوجود فعالیت کاملا قانونی سایت اینترنتی پایداری بسیار جای تاسف است که مسئولین قضائی بدون هر گونه تحقیق و تفحص و سئوال و جواب از مسئولین این سایت صرفا بر اساس ادعای کذب برخی مخالفان اقدام به فیلترینگ این سایت کردند و تا به امروز هیچ توضیحی در اینباره که مبتنی بر غیرقانونی بودن فعالیت این سایت باشد، به افکار عمومی ارائه نداده اند و بعضا صحبت از غیرقانونی بودن تاسیس فرستنده ها  کرده اند که قطعا با ساختارهای فعالیت این سایت اینترنتی تطبیق ندارد.

سایت صراط در گزارشی نوشت:  جریان انحرافی که مدتی است سعی دارد نفوذ خود را در رسانه ملی بیشتر سازد ، با دعوت از برخی مدیران رده بالای سازمان صدا و سیما به جلسات محفلی شان سعی در همفکر سازی این مدیران رسانه ملی با گروهک انحرافی را دارند.
 
بر اساس گزارش های واصله جریان انحرافی طی ماه‌های گذشته تلاش بسیاری را برای تهیه برنامه های زنده تلویزیونی با سازمان صداوسیما انجام داده و در این خصوص شخصی به نام " ع . ی " جلسات متعددی را با مدیران ارشد این سازمان نیز داشته است.
 
لازم به ذکر است ، جریان انحرافی با بهره گیری از تفکرات "ع- ی " سعی دارد فضای رسانه ملی را آنطور که خود می خواهد در دست گیرد تا با منحرف کردن ذهن ملت ایران برنامه های ساختاری خود را در فضای سیاسی و اجتماعی کشور پیگیری کند.

با توجه به بایکوت صورت گرفته سخنان علامه مصباح یزدی در رسانه ملی و همچنین گزارشاتی از این قبیل، راز مخالفت غیرقانونی رسانه ضرغامی با فعالیت رسانه های ارزشی و سایت پایداری به کلی واضح می گردد.

گفتنی است؛ عملکرد نامطلوب مدیران فعلی رسانه ملی و به هدر دادن اموال بیت المال توسط مدیران سازمان سیما ، این روزها موجب گسترده شدن موج  اعتراضات و مخالفتهای نخبگان فرهنگی و رسانه ای کشور علیه مدیران این سازمان شده است که قطعا آینده تاریکی را برای مدیران این سازمان در پی خواهد داشت.

این گزارش ادامه داد ...
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها