کد خبر: ۵۴۵۱۴
زمان انتشار: ۱۳:۴۹     ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۱
نماینده منتخب مردم بهار و کبودرآهنگ گفت: مجلس هشتم عملکرد ضعیفی داشت و نمونه آن تصویب حقوق مادام العمر، وقف اموال دانشگاه آزاد، معطل ماندن طرح نظارت و نوع تصویب هدفمندی یارانه‌ها بود که در آن تعامل خوبی با دولت نداشت.

محمدعلی پورمختار منتخب مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس نهم، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس درباره اولویت‌های اصلی مجلس نهم اظهار داشت: اولویت اول مجلس نهم باید شعار سال یعنی تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی باشد چرا که این امر بر اساس نیازمندی‌های کشور و در راستای خنثی سازی توطئه‌های دشمن صورت گرفته است.

پورمختار با اشاره به اولویت دیگر مجلس نهم ادامه داد: مجلس با توجه به بیداری اسلامی باید نسبت به ارتباط با جهان اسلام نیز توجه لازم را داشته باشد و استکبارستیزی را در رأس امور خود قرار دهد.

منتخب مردم بهار و کبودرآهنگ با اشاره به عملکرد مجلس هشتم خاطرنشان کرد: این مجلس عملکرد ضعیفی داشت و نمونه آن تصویب حقوق مادام العمر، وقف اموال دانشگاه آزاد، معطل ماندن طرح نظارت و نوع تصویب هدفمندی یارانه‌ها بود که در آن تعامل خوبی با دولت نداشت.

وی بیان داشت: حاشیه‌سازی و حواشی غیرضرور که توسط تعداد معدودی از نمایندگان برای خودنمایی صورت می‌گرفت یکی دیگر از نقاط ضعف مجلس هشتم است.

پورمختار تأکید کرد: نمایندگان شهرستان‌ها تصمیم جمعی دارند که اجازه ندهند حاشیه‌سازی‌ها ایجاد شود و می‌خواهند با عقلانیت مطالبات مقام معظم رهبری و مردم را برآورده کنند.

وی در خصوص ریاست مجلس نهم افزود: ارزیابی بنده از عملکرد هیئت رئیسه مجلس هشتم مثبت است هرچند معتقدم هیئت رئیسه مجلس هشتم از نظر ارتباط با دولت خوب نبود و می‌توانست بهتر کار کند.

پورمختار با بیان اینکه برای انتخاب رئیس مجلس نهم تصمیم قطعی نگرفته‌ام در عین حال گفت: مواضع حدادعادل در فتنه خوب بود اما عملکردش در کمیسیون فرهنگی مجلس محل سؤال است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها