کد خبر: ۵۴۴۴۴
زمان انتشار: ۱۰:۳۵     ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۱
احمدی‌نژاد در جمع مردم مه‌ولات:
رئیس جمهور تأکید کرد: برخی برای مقابله با مردم ایران از اربابان خود 60 میلیارد دلار سلاح می‌خرند و زبان آنها چندین کیلومتر در مقابل ملت ایران دراز است.

 فارس، محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور ‌در جمع مردم شهرستان مه‌ولات با اشاره به فرا‌رسیدن سالروز ولادت حضرت زهرا(س) گفت: مؤمن‌ترین و باسابقه‌ترین و دوست‌داشتنی‌ترین مردم عزیز ایران، مردم عزیز شهرستان مه‌ولات هستند که مردمانی پرتلاش با استعدادهای درخشان، اندیشه‌های پاک و همچنین پرتلاش در خدمت مرمت، آبادانی و عزت ایران اسلامی هستند.

وی افزود: ممکن است برخی‌ها حتی اسم شهرستان مه‌ولات را نشنیده باشند، این به خاطر این است که عده‌ای در دوره‌ای ملت ایران را از یکدیگر جدا کردند و تلاش کردند ایرانیان را از گذشته خود قطع و افرادی بی‌ریشه و بی‌هویت معرفی کنند.

رئیس جمهور ادامه داد: اما امروز مردم عزیز شهرستان مه‌ولات در راه آبادانی ایران تلاشی جهادگونه دارند.

احمدی‌نژاد با اشاره به اینکه خداوند تمام عالم را به خاطر پیامبر گرامی اسلام و همچنین اهل بیت او بخصوص حضرت زهرا (س) آفرید، گفت: ایشان انسانی کامل، معصوم و نقطه ثقل همه زیبایی‌ها و کمالات بشری هستند.

رئیس جمهور ادامه داد: ایشان کانون محبت و کانون فداکاری و ایثار در زندگی خود بودند و در طول زندگی 18 ساله خود و یا به روایت دیگر 28 ساله خود، راه پرفراز و نشیب اما روشن را طی کرده‌اند که راه سعادت انسان را به ما نشان می‌دهد.

احمدی‌نژاد گفت: پیامبر عزیز گرامی اسلام تمام تلاش خود را کردند تا راه سعادت را برای انسان هموار کنند اما در طول 1400 سال گذشته عده‌ای به خاطر دوری از این راه در تاریکی بسر بردند. هر کس که از این راه فاصله بگیرد، قلب او سرشار از کینه و شقاوت خواهد شد.

وی افزود: در طول این صدها سال تمام کشتارها، جنگ‌ها، درگیری‌ها و سختی‌ها بخاطر دوری از همین راه بوده است. این عده پس از رحلت پیامبر گرامی اسلام حق ولایت را غصب کردند و در نقطه مقابل پیامبر گرامی اسلام ایستادند.

احمدی‌نژاد با اشاره به اینکه این عده امروز نیز در مقابل تجاوزگری‌های صهیونیست‌های بی‌فرهنگ و خالی از تمام خصلت‌های انسانی سکوت کرده‌اند، گفت:‌ اما ما می‌بینیم که آنها برای مقابله با مردم ایران از اربابان خود 60 میلیارد دلار سلاح می‌خرند و زبان آنها چندین کیلومتر در مقابل ملت ایران دراز است.

وی افزود: اما اگر دل‌ها سرشار از محبت و عشق باشد، هرگز چنین اتفاقی روی نخواهد داد.

رئیس جمهور در ادامه با اشاره به اینکه امروز ما باید دست به دست هم دهیم و ایران را بسازیم، تصریح کرد: شهرستان مه‌ولات دارای استعدادهای بسیار زیادی از جمله آب، زمین و جوانان پر تلاش است.

احمدی‌نژاد گفت: خوشبختانه دولت برای حمایت از کشاورزی ستادی را در تهران تشکیل داده است تا کمک‌های لازم برای اعطای تسهیلات به بخش کشاورزی در اختیار کشاورزان قرار بگیرد.

وی با اشاره به ضرورت بهسازی آبیاری زمین‌هاش کشاورزی گفت: ‌به طور حتما کشاورزان توان این را ندارند که تمام هزینه‌ها را خودشان متقبل کنند، ‌از این رو دولت 85 درصد این هزینه را به آنها یارانه می‌دهد.

رئیس جمهور در ادامه با اشاره به شعار جوانان مه‌ولاتی در مورد دانشگاه پیام نور گفت: جوانان این شهر می‌گویند که دانشگاه این شهر با 700 دانشجو فاقد ساختمان است، باشد اگر شما قول بدهید که درس بخوانید، ما هم ساختمان این دانشگاه را تعمیر خواهیم کرد.

احمدی‌نژاد در ادامه با اشاره به مصوبات دور اول، دوم و سوم سفرهای استانی، گفت: انشاءالله در جلسه امروز هیئت دولت نیز موانع اجرای این مصوبات را بررسی کرده و آنها را برطرف می‌کنیم و ضمنا کارهای بر زمین مانده را بررسی کرده و مصوبه‌ای برای آن خواهیم داشت.

رئیس جمهور در پایان ابراز امیدواری کرد‌ شهرستان مه‌ولات اولین شهرستانی باشد که جشن ریشه‌کنی بیکاری در آن گرفته می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها