کد خبر: ۵۴۳۷۵
زمان انتشار: ۱۳:۳۷     ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۱
احمد خداداد در گفت‌وگو با فارس، در مورد اينکه جذب ممنوعيت دروازه‌بان خارجي با پيشنهاد برانکو و تصويب کميته فني فدراسيون دادکان بود يا نه گفت: مسابقات فوتبال ليگ را که ديدم احساس کردم سطح دروازه‌‌باني فوتبال ما در حال افت است و تيم‌ها ترجيح مي‌دهند از دروازه‌بان خارجي استفاده کنند. به همين دليل به دادکان نامه نوشتم و پيشنهاد دادم جذب دروازه‌بان خارجي در ليگ برتر ممنوع شود و او هم موافقت کرد.

وي ادامه داد: قرار شد اين مسئله در ليگ برتر اجرايي شود اما عمر فدراسيون دادکان کفاف نداد. با اين حال افرادي که در فدراسيون بودند از اين ماجرا اطلاع داشتند و مي‌دانستند چنين تفکري ايجاد شده و بعد از مدتي اين تفکر را اجرايي کردند.

خداداد با بيان اينکه از تصميمش دفاع مي‌کند اظهار داشت: اکنون ببينيد که تيم‌هاي ما چه دروازه‌بان‌هاي خوبي دارند. تراکتورسازي، نفت تهران، ذوب آهن و... از گلرهاي خوبي سود مي‌برند و اين دروازه‌بان‌ها در سايه همين ممنوعيت رشد و پرورش يافتند.

عضو پيشين کميته فني فدراسيون فوتبال تاکيد کرد: اگر ورود دروازه‌بان خارجي آزاد شود دوباره شاهد افت کيفي دروازه‌بان‌ها خواهيم بود زيرا از 18 تيم خارجي 10 تيم ترجيح مي‌دهند از دروازه‌بان خارجي استفاده کنند و فرصت کمتري در اختيار دروازه‌بان‌هاي ايراني قرار مي‌گيرد و  تجربه کمتري پيدا مي‌کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها