کد خبر: ۵۴۳۷۲
زمان انتشار: ۱۳:۳۶     ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۱
 عبدالله ويسي با اعلام اين خبر گفت: من قرارداد يک ساله با تيم صبا داشتم و ماموريتم به پايان رسيد و من به هيئت مديره گفتم از اين تيم مي روم تا دستشان براي انتخاب گزينه اي ديگر باز باشد.

 وي ادامه اداد: در تمام دنيا به اين شکل است که اگر مربي بخواهد از تيمي جدا شود يک ماه قبل اعلام مي کند و به نظر من کاري که انجام دادم يک عمل حرفه اي بود تا دست باشگاه براي انتخاب نفر جديد باز باشد.

 

 ويسي تاکيد کرد: دليل جدايي من از صبا پايان قرار داد بود و اين را گفتم تا مديران به فکر فصل جديد باشند اين در حالي بود که مي توانستم پس از اتمام قرار داد اين موضوع را مطرح کنم اما اگر اين کار صورت مي گرفت دست باشگاه براي جذب مربي جديد بسته مي شد.

 وي با بيان اين که تيم صبا در اين فصل شکل خوبي دارد افزود: با اين وضعيت فعلي تيم، هر مربي که بيايد مي تواند در ليگ برتر و ليگ قهرمانان آسيا کار کند.

 

 ويسي در خصوص همکاري احتمالي اش با تيم پيکان در فصل آينده ليگ برتر فوتبال بيان کرد: هنوز همکاري من با هيچ تيمي قطعي نشده و با چند تيم در حال مذاکره هستم و انشاء الله پس از آسيايي شدن صبا تصميم مشخص مي شود.

 سرمربي تيم صباي قم درخصوص ديدار تيم هاي فجر شهيد سپاسي شيراز و صباي قم در هفته پاياني ليگ برترگفت: ما ديدار سختي را با تيم فجر که از نيم فصل دوم خودش را خوب نشان داده است خواهيم داشت.اميدواريم همانطور که بازيکنان صبا مقاومت کردند و تا هفته سي و سوم صبا را تا مقام چهارم نگه داشتند به کارشان ادامه دهند تا سهميه‌ي ليگ قهرمانان آسيا را به دست آوريم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها