کد خبر: ۵۴۳۳۹
زمان انتشار: ۱۰:۱۴     ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۱
سرمربی تیم فوتسال فولادماهان گفت: پس از صدور رای کمیته انضباطی و محرومیتم در شوک هستم و علت این احکام را نمی‌دانم.

حسین افضلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبری فارس «توانا»، در خصوص رای صادر شده کمیته انضباطی درباره اتفاقات هفته پایانی لیگ برتر و محرومیت 4 ماه و پرداخت 8 میلیون تومان جریمه، عنوان کرد: مردم و خبرنگاران از لحاظ فنی همه چیز را درک می‌کنند. نمی‌دانم چه بگویم؟ از آن روز فقط در شوک هستم که چرا این جرایم را برایم صادر کردند؟ اتهام من چیست؟

وی ادامه داد: اگر اتهام خود را می‌دانستم حرفی برای گفتن داشتم. نمی‌دانم چرا یقه ما را می‌گیرند. من هیچ کس را ندارم و فقط این نفرات را به خدا واگذار می‌کنم. حاضرم قرآن وسط بیاورید و قسم بخورم که روز قبل از مسابقه به بازیکنانم گفتم بروید و بجنگید.

سرمربی فولاد ماهان درباره عدم استفاده چند بازیکن اصلی خود خاطرنشان کرد: جواد اصغری‌مقدم را از 3 هفته پیش از بازی پایانی نداشتیم، مجید رئیسی را 2 هفته در اختیار نداشتیم و حسین طیبی 5 هفته نبود. محمد طاهری و اصغر حسن‌زاده به علت عقد قرارداد با تیم‌ها برای جام باشگاه‌های آسیا نبودند. مگر می‌توانم به بازیکن خود بگویم بماند؟ اگر بازیکنی را در نیمکت نشاندم و از او استفاده نکردم می‌توانید ایراد بگیرید.

افضلی تصریح کرد: خدا می‌داند در این چند سالی که در فوتسال هستم هیچ کار غیراخلاقی نکردم، زیرا اعتقاد خیلی قوی دارم. این آقایان چون بار گناه را به دوش سایر افراد بیندازند چنین احکامی صادر کردند.

وی با اشاره به اینکه به کمیته استیناف شکایت خواهد کرد افزود: هیچ کسی فکر نمی‌کرد حسین افضلی 4 ماه محروم شود. ما نه سر پیاز بودیم، نه ته پیاز. محمد طاهری و اصغر حسن‌زاده اگر با ما بودند تیم ما محکم‌تر می‌شد و گیتی‌پسند هم به قهرمانی می‌رسید، حالا مگر شرایط فرق کرده؟ گیتی‌پسند همان قهرمانی را کسب کرده است. من به هر جایی که بتوانم شکایت خواهم کرد. به کمیته استیناف هم شکایت می‌کنم.  

افضلی یادآور شد: زمانی که تیم شما بازی آخر را دارد و سومی آن حتمی شده انگیزه‌ای برای بازیکنان باقی می‌ماند؟ بیایند بازی ما را بررسی کنند اگر یک درصد رای به تبانی صادر شد من فوتسال را کنار می‌گذارم. اتهام من فقط صداقت است. ما جنگیدم. می‌گویند چرا خیام پنالتی دوم را زده، در حالی که او جز 4 بازیکن تیم ملی امید و بهترین چپ پای ایران است.

وی با اشاره به اینکه قبل از صدور رای هیچ توضیحی از او نخواسته‌اند، تاکید کرد: زمانی که شخصی مورد اتهام قرار می‌گیرد او را احضار می‌کنند تا توضیح دهد. چرا قبل از صدور رای از من توضیحات نخواستند؟ 2 ماه هیچ اسمی از من نبود یک دفعه آمدند و ما را با محرومیت روبرو کردند. با این کارها هیچ چیزی درست نمی‌شود بلکه فوتسال نابود می‌شود. 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها