کد خبر: ۵۴۱۶۴
زمان انتشار: ۱۹:۳۵     ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۱
مدیرعامل بنیاد تبیین اندیشه‌های امام خمینی در دانشگاه‌ها ‌از برگزاری جشن کوثر انقلاب همزمان با یکصد و سیزدهمین سال تولد بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

محمدودود حیدری مدیرعامل بنیاد تبیین اندیشه‌های امام خمینی در دانشگاه‌ها در گفتگو با خبرگزاری فارس، از برگزاری جشن کوثر انقلاب همزمان با یکصد و سیزدهمین سال تولد بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران خبر داد. 

مدیرعامل بنیاد تبیین اندیشه‌های امام خمینی(ره) با بیان اینکه این جشن به منظور بزرگداشت مقام رفیع بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و همچنین گرامیداشت سالروز تولد دخت نبی مکرم اسلام برگزار می‌شود، تصریح کرد: در این جشن از برگزیدگان جشنواره پیام امام نیز تقدیر به عمل آید.

حیدری با اشاره به حضور چهره‌های فرهنگی و علمی کشور در این جشن افزود:‌ جشن کوثر انقلاب روز 24 اردیبهشت ماه از ساعت 14 تا 16 در محل تالار ابن سینا دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

وی ضمن اشاره به جشنواره فرهنگی دانشجویی پیام امام اظهار داشت: این جشنواره در حوزه‌های مقاله‌نویسی، کتاب‌خوانی، وبلاگ‌نویسی و هنری به منظور ترویج، بسط و گسترش اندیشه‌های رفیع امام خمینی(ره) در سطح دانشگاه‌های سراسر کشور‌ برگزار شد.

مدیرعامل بنیاد تبیین اندیشه‌های امام خمینی در دانشگاه‌ها ادامه داد: در زمان برگزاری این جشنواره، هزاران اثر از دانشگاه‌های سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که حالا با پایان یافتن داوری این آثار و مشخص شدن برگزیدگان، در جشن کوثر انقلاب‌ از آنها تقدیر به عمل می‌آید.

‌بنیاد تبیین اندیشه‌های امام خمینی (ره) در دانشگاه‌ها، به منظور آشنایی بیشتر دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها با اندیشه‌ها، تفکرات و دیدگاه‌های حضرت امام خمینی (ره) ‌و در راستای ارتقای بینش سیاسی دانشگاهیان براساس دیدگاه‌های معظم‌له درخصوص مسائل مختلف علی‌الخصوص موضوعات مربوط به دانشگاه‌ها، در سال 1389 تأسیس شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها