کد خبر: ۵۴۱۳۶
زمان انتشار: ۱۴:۲۰     ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۱
مسئول بسیج جامعه زنان کشور از نامگذاری هشتمین روز از بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با عنوان «همبستگی با مردم بحرین» خبر داد.

منیژه اصلانی مسئول بسیج جامعه زنان کشور در گفت وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات باشگاه خبری فارس «توانا» بیان داشت: امروز برای اعلام همبستگی با مردم بحرین و حمایت از زنان و کودکان مظلوم این کشور که توسط حکام آل خلیفه و آل سعود بی رحمانه به شهادت می رسند اعلام همبستگی خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: در این راستا بیانیه ای را با زبان فارسی و عربی صادر کرده و در اختیار رسانه‌ها قرار خواهیم داد.

اصلانی ادامه داد: در این بیانیه بیان شده است که سازمان‌های مدعی حقوق بشر که به دروغ این ادعا را دارند تاکنون هیچ نوع کمکی به مردم بحرین نکردند و همچنان در کنار حاکمان مستبد و دیکتاتور و جنایتکار آل خلیفه و آل سعود ایستاده اند و بیان کردیم که از آنها هیچ کمکی برای کمک به مردم بحرین نیست.

وی افزود: افکار عمومی در سرتاسر جهان این حمایت های آشکار سازمان مدعی حقوق بشر را از رژیم آل خلیفه را از یاد نخواهد برد و روزی پاسخ این سکوت و حمایت های جانبدارانه مدعیان را خواهد داد.

اصلانی بیان کرد: بسیج جامعه زنان کشور اعلام می کند که در کنار زنان و کودکان بحرینی و زنان مقاوم ایران اسلامی که 7 هزار زن شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند را در مبارزه با رژیم بعثی و جنایتکارانه استکبار ایستادگی کردند ما هم همچون آنها مقاوم در کنار زنان و کودکان بحرین خواهیم بود و از آنها حمایت خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه میلیون ها امضاء در حمایت از زنان بحرینی جمع آوری شده و در سایت زنان نیوز درج شده است، ادامه داد: افراد علاقمند برای حمایت از زنان و کودکان بحرینی می توانند به این سایت مراجعه کرده و امضاء خود را به درج رسانده و مشارکت داشته باشند.

اصلانی ادامه داد: امروز در بخش «بیداری اسلامی» بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از ساعت 16 مراسمی را برای حمایت از زنان و کودکان بحرینی برپا خواهیم کرد.

وی افزود: در این مراسم از آیات القرمزی به عنوان نماد مقاومت مردم بحرین تجلیل خواهیم کرد و این نماد با معرفی بیشتر ایشان و تجلیل از وی که زنان ایرانی همچنان در کنار زنان مقاوم بحرینی هستند اعلام خواهیم کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها