کد خبر: ۵۴۰۸۴۰
زمان انتشار: ۱۵:۵۶     ۰۳ آبان ۱۴۰۳
پایان مقتدرانه رزمایش آیونز2024 با محوریت ایران و کشورهای دوست و همسایه، مهر ابطالی بر ادعای انزوای ایران در منطقه و پیام صریح اقتدار به تهدیدات رژیم غاصب صهیونیستی بود.

به گزارش سایت خبری ۵۹۸: رزمایش مرکب دریایی آیونز2024 در حالی به پیان موفقیت آمیز خود رسید که صدای طبل رسوایی و حقارت آمریکا و اسرائیل و حامیان پلیدشان گوش فلک را فراگرفت.

در این رزمایش مرکب که جلوه هایی دیدنی از صحنه گردانی جمهوری اسلامی در پهنه آب های بین المللی در آن رقم خورد، ناوگروه کشورهای روسیه وعمان با نظارت نمایندگان کشورهای روسیه، عربستان سعودی، تایلند، پاکستان، قطر، عمان، بنگلادش و هند برگزار شد و عرصه های مختلف از رزم دریایی تا عملیات های امدادی به منصه ظهور درآمد.

پر واضح است این روزها رژیم سفاک صهیونیستی به واسطه ضربات مهلک و کمرشکنی که به واسطه عملیات های طوفان الاقصی و وعده های صادق 1 و 2 متحمل شد، حقیر، شکست خورده، مستأصل، خشمگین و منفورتر از قبل در چشم جهانیان شده و با تهدیدات متعدد در بازه های زمانی مختلف سعی دارد دامنه جنگ افروزی های خود را در منطقه افزون تر کرده و به ویژه کشور عزیزمان را درگیر جنگی فراگیر نماید.

در این شرایط اجرای رزمایشی مرکب در این سطح، علاوه بر کشیدن خط بطلان بر یاوه گویی های آمریکایی ها و اسرائیلی ها مبنی بر انزوای ایران در منطقه و جهان، واضح و آشکار قدرت و توان انکارناپذیر و قابلیت های جدید مبتنی بر فناوری های پیشرفته و نوین در عرصه دریایی کشورمان را برر همگان آشکارتر نمود.

قدرت اجرای مانورهای مختلف از رزمی تا امداد و نجات در یگان های دریایی سپاه همیشه پیروز و ارتش پر افتخار جمهوری اسلامی، پیامی درخور، شایسته به معاندان و بدخواهان ملت رشید و فهیم ایران اسلامی بود آن زمان که در اوج تهدیدات دشمنان، با صلابت و مقتدرانه همچون ولی امرشان در برابر دشمن سینه سپر کرده و شجاعانه ضرباتی مهلک را بر پیکره پوشالی و هیمنه دروغین مدعیان داشتن « قوی ترین ارتش منطقه» وارد کرده و طعم تلخ شکست و زبونی را بر خونخواران صهیون چشانیدند.

از منظر دیگر، برپایی این رزمایش مرکب را می توان در توطئه برجسته کردن ادعای های بی اساس شیخ نشین حقیر امارات و اعضای شورای همکاری خلیج فارس یافت، چراکه مدتی است این شیوخ فراخ شکم غرب پرست با اشاره ارباب، روی موضوع جزایر سه گانه ایرانی مانورهای هدفمندی را صورت داده و در دورهمی های هر از گاه خود، هر دفعه میهمانی از چین، روس، اروپا و غیره را دعوت کرده و بیانیه مضحک همیشگی و نخ نمای شان را با امضای او صادر می کنند تا به زعم خود درخواب جزایرمان را تصاحب کنند.

موفقیت رزمایش و نمایش اقتدار قاطع قوای نظامی جمهوری اسلامی به بدخواهان و طراحان این نقشه فهماند که ملت غیور و دلاور ایران اسلامی تا پای جان و با تمام وجود در دفاع ازآرمان ها و خاک کشورشان با کسی تعارف نداشته و پاسخی دندان شکن به متجاوزان به این آب و خاک خواهند داد.

تصاویر زیر واکنش های کاربران فضای مجازی به برگزاری مقترانه رزمایش مرکب دریایی آیونز2024 است:

 
منبع: سراج24

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها