کد خبر: ۵۴۰۶۸
زمان انتشار: ۱۱:۱۸     ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۱
بانک صادرات ايران در راستاي انجام رسالت‌هاي اجتماعي خود، کمک رساني به اقشارکم درآمد جامعه را به عنوان سياست اصلي خود در سال جديد تعيين کرده است.
به گزارش روابط عمومي بانک صادرات ايران کليه شعب اين بانک بمنظور ياري رساندن به بيماران نيازمند پرداخت سريع وام قرض‌الحسنه درمان به متقاضيان در وجه بيمارستان را در دستور کار خود قرارداده‌اند. با اين اقدام بانک مصمم است در راستاي انجام مسئوليت‌هاي اجتماعي خود و به منظور گره گشايي از مشکلات بيماران نيازمند و اقشار کم درآمد جامعه گام بردارد.
براساس اين گزارش، پيرو سياست‌هاي ابلاغ شده از سوي هيات مديره اين بانک در خصوص ضرورت حمايت و ياري رساندن به بيماران نيازمند جهت مداوا و انجام انواع مراقبت‌هاي پزشکي، بانک صادرات ايران  با ابلاغ دستورالعملي، از شعب اين بانک درسراسر کشور خواسته است ضمن مساعدت‌هاي لازم، پرداخت وام قرض‌الحسنه درمان به بيماران متقاضي را در اولويت قرار دهند که به اين ترتيب، متقاضيان جهت دريافت وام قرض‌الحسنه درمان با در دست داشتن مدارک لازم مي‌توانند به شعب بانک صادرات ايران درسراسر کشور مراجعه و نسبت به بهره‌مندي از اين تسهيلات اقدام نمايند.
لازم به ذکراست وام قرض‌الحسنه درمان دروجه بيمارستان قابل پرداخت خواهد بود و متقاضيان دريافت اين وام مي‌توانند با مراجعه به شعب بانک صادرات ايران درسراسر کشور دراسرع وقت نسبت به بهره‌مندي از اين تسهيلات اقدام نمايند.
گفتني است اين طرح از آبان ماه سال گذشته ازسوي بانک صادرات ايران به اجرا درآمده که طي آن حدود 70 ميليارد ريال به متقاضيان درقالب وام قرض‌الحسنه درمان و بيماري پرداخت شده است
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها