کد خبر: ۵۴۰۶۱
زمان انتشار: ۱۱:۱۱     ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۱

اسامی سینماهای نمایش‌دهنده فیلم سینمایی «روزهای زندگی» ساخته پرویز شیخ‌طادی اعلام شد.

به گزارش فارس، اکران فیلم سینمایی «روزهای زندگی» ساخته «پرویز شیخ‌طادی» و تهیه‌کنندگی «سعید سعدی» از امروز در سینماها آغاز شد.
 
این فیلم در گروه سینمایی استقلال جایگزین فیلم سینمایی «قلاده‌های طلا» ساخته ابوالقاسم طالبی شد.
 
«روزهای زندگی» سال گذشته با حضور در سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در 13 رشته نامزد دریافت جایزه شد و توانست جایزه بهترین فیلم و کارگردانی را علاوه بر جایزه‌های دیگر از آن خود کند.
 
این فیلم در حال حاضر در 19 سالن سینما در تهران روی پرده رفته است و در شهرستان‌ها هم با 12 سینما اکران خود را آغاز کرده است.
 
 
 
 
به گزارش فارس، «روزهای زندگی» داستان این فیلم در سال 1367 و ماجرای زن و شوهری است که در جبهه جنوب و در بیمارستانی صحرایی می‌گذرد. «امیرعلی» و همسرش به دلیل سال‌ها کار در آنجا به حال و هوای جبهه وابستگی شدیدی پیدا کرده‌اند،اما اعلام خبر آتش‌بس و بعد حمله نیروهای عراقی به بیمارستان، این زوج را در آزمایشی دشوار قرار می‌دهد.
 
حمید فرخ‌نژاد، هنگامه قاضیانی، آرینه سوکساییان، کوروش سلیمانی و کریم اکبری‌مبارکه از بازیگران این فیلم هستند.
 
سینماهای استقلال، آزادی، فرهنگ، پردیس ملت، ایرکه ایرانیان، پردیس زندگی، صحرا، فلسطین، شکوفه، ماندانا، تماشا، حافظ، راگا، کیان، نیاوران و سینماهای شهرستان‌های اصفهان، مشهد، شیراز، رشت، تبریز، کرمانشاه و کرمان از جمله سینماهای نمایش‌دهنده فیلم «روزهای زندگی» است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها