کد خبر: ۵۴۰۲۳۷
زمان انتشار: ۱۱:۱۴     ۰۴ مهر ۱۴۰۳
در حاشیه سخنان رئیس جمهور در نیویورک؛
آقای پزشکیان! بسیار احتیاط کنید زیرا برخی از اطرافیانتان می توانند دلبستگی سیاسی بشما نداشته و صرفا برای جایگاه قدرت بشما نزدیک شده باشند و در نهایت شما را قربانی امیال سیاسی خود کنند.

آقای دکتر پزشکیان به کجا چنین شتابان؟ مراقب مواضع و مشاورانتان باشید

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری 598، بمب خبری نیویورک را بدون تردید می توان به سخنان رئیس جمهوری ایران در سازمان ملل متحد در خصوص رژیم صهیونیستی دانست. یادمان نمی رود که در سال گذشته رئیس جمهور خدمت در همین روزها در سازمان ملل حاضر و قدرتمندانه مواضع کشورمان را به جهانیان اعلام کرد اما امروز چرخش روزگار چنان شده است که شهدای خدمت و از جمله شهید رئیسی در جوار امام رضا (ع) آرمیده است و دکتر پزشکیان بر جای ایشان تکیه زده است. بنظر می آید پاقدم تیم جدید پاستور چندان دورنمای خوبی را در منطقه غرب آسیا و موضوعات داخلی کشور در اذهان تداعی نمی کند.

امروز رژیم صهیونیستی بدون نقاب چهره واقعی خود را با کشتار مردم غزه و لبنان به نمایش گذاشته و دائما چنگ و دندان به محور مقاومت و دشمنان خود در منطقه و جهان نشان می دهد و کشورهای عربی – ااسلامی!!! و سازمان ملل با دهان باز فقط به دادن بیانیه ها  اکتفا کرده اند. حملات صهیونیست ها به کشورهای محور مقاومت و ترور فرمانده های نظامی  آنان ، استفاده گسترده از تجهیزات نظامی  و تخریب های فراوان  و..... همگی حکایت ورود صهیونیست ها به ورطه میلیتاریسم افسار گسیخته دارد که هیچ ابایی از کشتار و افکار عمومی جهان و .... ندارد.

اما این ها و برخی موضوعات دیگر تنها یک روی سکه سیاست در غرب آسیاست که مردم و جوانان مسلمان پاسخ مناسب را در زمان و مکان مناسب آن خواهند داد.  در نتیجه  در این موقعیت قطعا نگاهها به سمت جمهوری اسلامی بعنوان قدرت  بزرگ محور مقاومت است که چه برخوردی را از خود نشان خواهد داد.

با روی کار آمدن دولت دکتر پزشکیان – شما بخوانید اصلاح طلبان- کسانی پای در عرصه سیاست ایران گذاشته اند که شاید نتوان ایشان را تمام و کمال در تراز انقلاب اسلامی و محور مقاومت که در جای مناسبی نیز ظهور پیدا نکرده است دانست. سیاستمداران غرب گرا/ اشراف سالاران برخواسته از تفکرات هاشمی رفسنجانی/ مدیرانی که در رزومه کاریشان فتنه گری و محکومیت های قضایی با انقلاب اسلامی و.... سکان دار دولت چهاردهم شده و اکنون نیز در سازمان ملل  حضور دارند! اما کلام کلیدی ما هشداری است به دکتر پزشکیان...

آقای دکتر: شما  هر تفکر و دیدگاهی که داشته باشید نماینده ملت ایران هستید نه نماینده یک جناح یا جریان سیاسی. شاید اشتباه برداشت کرده باشیم که امروز مشاوران  و کسانی که در اطراف شما هستند رنگ و بویی در عملکرد و گفتارشان  از پیشکسوتان جهاد و شهادت که خودتان نیز جزیی از آن هستید ندارندو همین امر باعث می شود تا سخنان شما را نیز در باب برادری با آمریکا و خلع سلاح رژیم صهیونیستی و تروریسم و محور مقاومت را در تراز انقلاب اسلامی ندانیم و این مواضع را برخواسته از مشورت و تراوش یافته از افکار کسانی بدانیم که به شما مشورت داده اند. تاریخ اسلام و انقلاب پر است از کسانی که بواسطه اطرافیانشان از قطار انقلاب پیاده شدند و علیرغم حضور در ساختار سیاسی نظام،  نقش اپوزیسیون بخود گرفتند و در نهایت نیز حذف شدند  لذا پیام ما بشما این است که شما نیز باید هم در گفتار و عملکردها و هم در مشورت هایی که بشما می دهند بسیار احتیاط کنید زیرا برخی از ایشان می توانند دلبستگی سیاسی بشما نداشته و صرفا برای جایگاه قدرت بشما نزدیک شده باشند و در نهایت شما را قربانی امیال سیاسی خود کنند. همانطور که در آخرین مورد وزیر خارجه برند دولت اعتدال و یکی از مشاوران فعلی شما توسط روزنامه رئیس شورای اطلاع رسانی دولت قربانی شد و در اعترافی بی سابقه نوشت که: ظریف سیاستمدار خوبی نیست، به درد تدریس تئوری‌های بین المللی غربی می‌خورد. وقتی سیاستمدار و مشاوری در این سطح اینگونه نقد می شود، در مقام بالاتر مشورت دادن این قبیل مشاوران هم می تواند خسارت بار و فاجعه آفرین باشد. والسلام.

* رضا احمدزاده

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها