کد خبر: ۵۴۰۱۳۰
زمان انتشار: ۰۹:۵۶     ۲۸ شهريور ۱۴۰۳
شو چینگ-کوانگ در این باره گفت: "این محصول مال ما نبود؛ فقط برند ما روی آن قرار داشت. "

به گزارش پایگاه خبری 598، در پی انفجارهای اخیر در لبنان که منجر به شهادت و زخمی شدن تعداد زیادی از افراد شد، شو چینگ-کوانگ، بنیان‌گذار شرکت گولد آپولو تایوان، به خبرنگاران اعلام کرد که پیجرهای مورد استفاده در این انفجارها توسط شرکت او ساخته نشده‌اند. شو تصریح کرد که این پیجرها توسط یک شرکت اروپایی تولید شده‌اند که حق استفاده از برند گولد آپولو را دارد.

شو چینگ-کوانگ در این باره گفت: "این محصول مال ما نبود؛ فقط برند ما روی آن قرار داشت." او از ذکر نام شرکت سازنده پیجرها خودداری کرد و افزود که شرکت گولد آپولو نیز در این حادثه متضرر شده است. وی بیان کرد: "ما یک شرکت مسئولیت‌پذیر هستیم و این وضعیت برای ما بسیار شرم‌آور است."

گزارش‌ها نشان می‌دهند که این پیجرها به طور همزمان در مناطق مختلف لبنان منفجر شده و خسارات جانی و مالی زیادی به همراه داشته‌اند. این حادثه بار دیگر نگرانی‌ها در مورد امنیت و استفاده نادرست از تجهیزات ارتباطی را افزایش داده است.

شرکت گولد آپولو تأکید کرده است که تمامی محصولات خود را با رعایت استانداردهای بین‌المللی و با هدف تأمین امنیت و آسایش کاربران تولید می‌کند و هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال استفاده نادرست از برند خود توسط سایر شرکت‌ها ندارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها