کد خبر: ۵۴۰۰۳۴
زمان انتشار: ۱۸:۳۳     ۲۵ شهريور ۱۴۰۳
حمله موشکی یمن نه تنها توانست صهیونیست‌ها را به شدت غافلگیر کند بلکه بار دیگر با نفوذ در لایه‌های به اصطلاح دفاعی رژیم صهیونیستی ناکارآمدی سیستم‌های موشکی این رژیم را ثابت کرد.

به گزارش سرویس بین الملل پایگاه خبری ۵۹۸: هیونیست‌ها یک صبح سخت دیگر را آغاز کردند؛ ساعاتی قبل نیروهای یمنی موفق شدند با شلیک یک موشک بالستیک زمین به زمین قلب اراضی اشغالی را هدف قرار دهند.

ارتش رژیم صهیونیستی در پی این حمله به ناتوانی در هدف قرار دادن این موشک اذعان کرد و از برخورد آن به تل‌آویو خبر داد.

بنابر اعلام کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی این موشک که از یمن پرتاب شد به منطقه‌ای در نزدیکی یک فرودگاه در تل‌آویو اصابت کرد.

برخی منابع اعلام کردند موشک پرتاب شده از یمن، موشک بالستیک حاطم ۲ بوده که از موشک‌های پیشرفته نیروهای مسلح یمن محسوب می‌شود.

نیروهای مسلح یمن: صهیونیست‌ها منتظر عملیات‌های بزرگ‌تر باشند

سخنگوی نیروهای مسلح یمن با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که موشک مافوق صوت یمنی باعث ترس و وحشت در محافل صهیونیست‌ها شده و بیش از ۲ میلیون صهیونیست را برای اولین بار در تاریخ موجودیت رژیم صهیونیستی به پناهگاه‌ها کشانده است.

سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن در این بیانیه اعلام کرد که رژیم صهیونیستی باید منتظر عملیات بیشتر و بی سابقه‌تر در آینده باشد.

این بیانیه تاکید کرد که موشک بالستیک مافوق صوت یمن در رسیدن به هدف خود موفق بوده و سامانه‌های دفاعی دشمن صهیونیستی را در رهگیری و انهدام شکست داده است. 

این بیانیه ضمن ارائه جزئیات بیشتری از این حمله تصریح کرد که موشک مذکور فاصله ۲۰۴۰ کیلومتری از لحظه شلیک تا هدف را در زمان  ۱۱ دقیقه و نیم طی کرده است. 

در این بیانیه آمده که این حمله بخشی از مرحله پنجم عملیات ضد صهیونیستی نیروهای یمنی و نمایانگر قدرت و توان نیروهای موشکی در توسعه تکنولوژی و توانمندی‌های آن بوده است. 

این بیانیه تصریح کرد که موانع جغرافیایی، تجاوزهای آمریکا و انگلیس و نیز سامانه‌های رصد و جاسوسی دشمن صهیونیستی مانع از کمک یمنی‌ها به ملت فلسطین نخواهد شد و دشمن اسرائیلی باید منتظر عملیات‌های بی‌سابقه در آینده باشد، چرا که ما در آستانه اولین سالروز عملیات مبارک ۷ اکتبر قرار داریم.

رئیس سرویس اطلاعات نظامی «اسرائیل» در زمان حمله یمن خواب بود!

رسانه‌های عبری زبان گزارش دادند که ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز با حمله موشکی یمن غافلگیر شد.

در ادامه این گزارش آمده است، نیروی هوایی تل آویو نه چیزی دید و نه چیزی شنید.

رسانه‌های صهیونیستی اضافه کردند: رئیس جدید یگان «امان» (سرویس اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی) در زمان اصابت موشک یمن نزدیک تل آویو خواب بود.

آنها ادامه دادند: سخنگوی ارتش اسرائیل نیز غیرقابل اعتماد است و دیگر نمی‌تواند کسی را با حرف‌هایش قانع کند.

ناتوانی ارتش رژیم صهیونیستی در رهگیری موشک بالستیک یمن موجی از آشفتگی و نارضایتی را در اراضی اشغالی ایجاد کرده است.

یمن سومین پیروزی در برابر تل‌آویو را به نام خود ثبت کرد

رسانه‌های عبری زبان اذعان کردند که نیروهای مسلح یمن یک موفقیت دیگر را در برابر رژیم صهیونیستی برای خود رقم زدند.

در این گزارش آمده است: یمنی‌ها یک موفقیت نگران کننده کسب کردند. تمام تلاش‌ها برای رهگیری موشک بالستیکی که صبح امروز از یمن شلیک شد شکست خورد.

رسانه‌های صهیونیستی اضافه کردند: این سومین پیروزی یمنی‌ها در طول جنگ علیه نوار غزه در برابر تل آویو به شمار می‌رود. پیشتر ایلات و تل آویو و امروز نیز فرودگاه بن گوریون هدف قرار گرفتند.

نیروهای مسلح یمن از آغاز جنگ علیه نوار غزه در راستای حمایت از ساکنان مظلوم این باریکه چندین نوبت اراضی اشغالی را هدف حملات پهپادی خود قرار داده است.

یمن سومین پیروزی در برابر تل‌آویو را به نام خود ثبت کرد

رسانه‌های عبری: موشک بالستیک یمن به صورت ناگهانی تغییر مسیر می‌داد

سانه‌های عبری زبان گزارش دادند، در جریان حمله استثنایی موشک بالستیک یمن منطقه‌ای در شش کیلومتری فرودگاه بن گوریون هدف قرار گرفت.

در این گزارش آمده است، یمنی‌ها یک موفقیت نگران کننده کسب کردند. تمام تلاش‌ها برای رهگیری این موشک شکست خورد. این سومین پیروزی یمنی‌ها در طول جنگ علیه نوار غزه به شمار می‌رود. پیشتر ایلات و تل آویو و امروز نیز بن گوریون هدف قرار گرفتند.

این رسانه‌ها اذعان کردند: نیروی هوایی اسرائیل نتوانست موشک یمن را رهگیری کند چرا که ساختار این موشک باعث می‌شود قدرت تغییر ناگهانی مسیر را داشته باشد.

رسانه‌های عبری:موشک بالستیک یمن به صورت ناگهانی تغییر مسیر می‌داد

وزیر دفاع یمن پیش از حمله موشکی به تل‌آویو چه گفته بود؟

«محمد العاطفی» وزیر دفاع یمن شامگاه شنبه با هشدار به ائتلاف آمریکایی انگلیسی تاکید کرد که روزهای آینده آبستن شگفتی‌های غیرقابل پیش بینی برای دشمنان خواهد بود.

وی در پیامی به مناسبت سالروز میلاد پیامبر اکرم (ص)، به ائتلاف متجاوز هشداری صریح داد و گفت: پاسخ ما به دشمنان به کابوسی مبدل خواهد شد که امنیت آنها را با خطر مواجه کند.

وی افزود: ما به دشمنان خود هشدار می‌دهیم که روزهای آینده شگفتی‌هایی را به همراه خواهد داشت که آنها انتظار آن را ندارند.

وزیر دفاع یمن اضافه کرد: ما با مشت آهنین پاسخ خواهیم داد و نخواهیم بخشید و فراموش نخواهیم کرد و دشمنان را از روزی که به ما حمله کردند، پشیمان می‌کنیم.

العاطفی همچنین گفت: ما در دفاع از میهن، مقدسات و مسائل امت اسلامی به ویژه مساله فلسطین تردید نخواهیم کرد.

پیام «حزام الاسد» عضو دفتر سیاسی انصار الله یمن به زبان عبری

حزام الاسد عضو دفتر سیاسی انصار الله یمن در پیامی به به زبان عبری پس از حمله امروز نیروهای مسلح یمن به قلب تل آویو، تاکید کرد: چه در پناهگاه‌های زیر زمین باشید یا خارج از آن، باید بعد ازظهر امروز به دقت گوش دهید که این رهبر بزرگ که حقیقت را می‌گوید و با صداقت عمل می‌کند، چه خواهد گفت.

در همین ارتباط، نصر الدین عامر از رهبران انصار الله نیز گفت این موشک هدف خاصی را هدف قرار داده است و بیانیه نیروهای مسلح یمن جزئیات مهمی را اعلام می‌کند و ما یک بانک اهداف مهم و استراتژیک داریم.

پیام «حزام الاسد» عضو دفتر سیاسی انصار الله یمن به زبان عبری

وحشت صهیونیست‌ها با دیدن موشک مافوق صوت یمن

شهرک نشینان صهیونیست و ساکنان اراضی اشغالی با دیدن موشک بالستیک یمن که صبح امروز به قلب این منطقه اصابت کرد به شدت وحشت زده شدند.

بر اساس گزارشات رسانه‌های عبری، بیش از ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار صهیونیست با دیدن این حمله موشکی به سمت پناهگاه‌ها فرار کردند که ۹ تن از آنها زخمی شده‌اند.

 
 

رسانه‌های عبری: موشک یمن از لایه‌های دفاعی «اسرائیل» عبور کرد

رسانه‌های عبری زبان گزارش دادند که حملات یمن به اراضی اشغالی به پایان نرسیده و این کشور، تل آویو را به غافلگیری‌ها و نه یک غافلگیری تهدید کرده است.

در این گزارش آمده است، تعداد زیادی موشک به سمت این موشک یمنی شلیک شد اما آنها نتوانستند آن را رهگیری کنند.

وحشت در اراضی اشغالی؛ اصابت موشک یمنی به قلب «اسرائیل»

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد: ارتش اسرائیل در خصوص شکست اطلاعاتی درباره شلیک این موشک که به مرکز اسرائیل اصابت کرد تحقیق می‌کند چرا که این موشک مسافت زیادی را از سمت یمن پیموده و شناسایی نشد.

تکنولوژی جدید یمنی‌ها برای عبور از سامانه‌های موشکی رژیم اسرائیل

 منابع ویژه یمنی به شبکه خبری المیادین اعلام کردند که نمی‌توان به روایت صهیونیست‌ها در خصوص عملیات انجام شده ارتش یمن در سرزمین‌های اشغالی اعتماد داشت.

این منابع تصریح کردند که ارتش یمن وعده انجام عملیات دقیق و غافلگیر کننده را داده و تمامی وعده‌های خود را بدون استثنا عمل خواهد کرد. عملیات یمنی‌ها تنها یک واکنش نخواهد بود، بلکه با عملیاتی دقیق و برنامه ریزی شده و استراتژیک دنبال خواهد شد.

بر اساس این گزارش یمنی‌ها تصریح کردند که دشمن صهیونیستی از این به بعد نباید روی سامانه‌های موشکی خود حساب باز کند.

این منابع اعلام کردند که یمنی‌ها پیش از این نیز پهپاد یافا را به اهداف مورد نظر خود در سرزمین‌های اشغالی شلیک کرده بودند و با سلاح‌های جدید خود بانک اهداف استراتژیک تل آویو را هدف قرار خواهند داد و دشمن نمی‌تواند زمان و مکان عملیات آینده را پیش بینی کند.

این منابع خاطرنشان کردند که یمن به تکنولوژی جدیدی دست پیدا کرده که از بخشی از آن در حمله به ناوهای آمریکایی در دریای سرخ استفاده کرده است. این تکنولوژی باعث ناکام ماندن رهگیری موشک‌ها و پهپادها توسط دشمن می‌شود.

یمنی‌ها اعلام کردند که به خوبی سامانه‌های دفاعی دشمن صهیونیستی را ارزیابی و بررسی کرده‌اند و از سامانه‌های دفاعی ناوهای آمریکایی در دریای سرخ نیز به خوبی درس گرفته‌اند.

توقف حرکت قطارها در سرزمین‌های اشغالی در نتیجه حملات موشکی

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که در نتیجه حمله موشکی صورت گرفته به سرزمین‌های اشغالی، حرکت قطارها در بیشتر مناطق سرزمین‌های اشغالی متوقف شده است.

صبح امروز نیروهای مسلح یمن یک موشک بالستیک به سرزمین‌های اشغالی شلیک کردند که با وجود تلاش‌های مکرر سامانه‌های دفاع موشکی این رژیم در رهگیری موشک، اما موشک مذکور به نزدیکی تل آویو اصابت کرد.

خبرنگار المیادین گزارش داد که آتش نشانی در سرزمین‌های اشغالی مشغول تلاش برای خاموش کردن آتش‌سوزی های ایجاد شده در نتیجه سقوط ترکش‌های این موشک است.

تحقیقات اولیه رسانه‌های رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد که بیش از ۲۰ بار تلاش سامانه‌های پدافندی این رژیم در رهگیری موشک یمنی ناکام مانده است.

اصابت موشک بسیار قدرتمند و مافوق صوت یمن به یک منطقه نظامی

رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که موشک یمنی شلیک شده به سمت اراضی اشغالی یک موشک بسیار قوی و مافوق صوت بوده است که توانست تمام لایه‌های دفاعی این رژیم را کنار بزند.

در ادامه این گزارش آمده است: موشک مذکور به یک منطقه نظامی در منطقه اللد واقع در نزدیکی فرودگاه بن گوریون اصابت کرده است.

بیش از ۲ میلیون صهیونیست به سمت پناهگاه‌ها فرار کردند

به دنبال اصابت یک موشک بالستیک دوربرد یمنی به قلب اراضی اشغالی بیش از ۲ میلیون صهیونیست به سمت پناهگاه‌ها فرار کردند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از فرار ۲ میلیون و ۳۶۵ هزار صهیونیست به سمت پناهگاه‌های موجود در اراضی اشغالی طی صبح امروز خبر دادند.

همچنین تیم‌های آتش نشانی خود را به محل اصابت موشک یمنی در تل آویو رساندند تا آتش ناشی از این حمله را خاموش کنند.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی:

موشک بالستیک یمن ۲۰۰۰ کیلومتر را تنها در ۱۵ دقیقه طی کرده است

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی به پیمودن مسافت ۲ هزار کیلومتری موشک بالستیک یمن برای رسیدن به تل آویو اشاره کرد.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که موشک بالستیک یمن مسافت ۲ هزار کیلومتری از این کشور تا قلب اراضی اشغالی را در مدت ۱۵ دقیقه پیموده است.

نیروی هوایی تل‌آویو: در برابر موشک یمن شکست خوردیم

صهیونیست‌ها اذعان کردند که یمن برای چندمین بار موفق شد به سیستم‌های دفاعی رژیم صهیونیستی نفوذ کند.

رادیو رژیم صهیونیستی اذعان کرد که این نخستین باری نیست که یمن موفق می‌شود به سیستم‌های دفاعی این رژیم نفوذ کند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی به نقل از نیروی هوایی ارتش این رژیم به شکست در برابر رهگیری موشک یمن اذعان کردند.

همچنین تحقیقاتی در خصوص علت یابی این شکست سنگین آغاز شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها