کد خبر: ۵۳۹۶۰۳
زمان انتشار: ۱۳:۴۷     ۰۶ شهريور ۱۴۰۳
در بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی (با استناد به بی دقتی آقای پزشکیان) چنین القا شد که کلیت کابینه با نظر رهبر انقلاب چیده شده و مجلس نباید صلاحیت وزیران را احراز کند.

به گزارش پایگاه خبری 598، در بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی (با استناد به بی دقتی آقای پزشکیان) چنین القا شد که کلیت کابینه با نظر رهبر انقلاب چیده شده و مجلس نباید صلاحیت وزیران را احراز کند.

اما امروز رهبر انقلاب بیان کردند: آقای رئیس جمهور برای انتخاب وزیران با من #مشورت کردند. #برخی را تایید و برخی را هم تاکید کردم. #تعداد_بیشتری را هم نمی‌شناختم و #نظری_نداشتم".



تعداد بیشتر یعنی حداقل نصف به علاوه یک. و چنان که از خبرها بر می آید و سیره رهبر انقلاب بوده، ایشان نهایتا درباره سه ۳-۴ از وزرا نظر اثباتی و تاییدی داده و درباره بقیه نظری نداده اند.

نکته قابل توجه این که بنابر اعلام آقای کوثری نماینده مردم تهران: "وزیر اطلاعات در جلسه کمیسیون امنیت اعلام کرد دست ما برای اعلام استعلام وزرا بسته است، و فقط تابعیت و محکومیت قضایی را اعلام می‌کنیم".

بنابراین، افراطیون مدعی اصلاحات، دو دروغ را با هم گفتند تا الزام قانونی بررسی صلاحیت وزیران در مجلس را دور بزنند: کابینه در هماهنگی کامل با رهبری بسته شده(!) و درباره یکایک وزیران پیشنهادی، استعلام گرفته شده و بنابراین نیازی به بررسی مجدد مجلس نیست!

* محمد ایمانی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها