کد خبر: ۵۳۸۹۵۴
زمان انتشار: ۱۷:۴۷     ۳۱ تير ۱۴۰۳
نتیجه قومیت‌گرایی در انتخابات؛
مجید میلان از فعلان کرد ستاد پزشکیان در ارومیه پس از دریافت حکم خود با عنوان «کمیته عشایر»، در اعتراض به قومیت‌گرایی حکمش را پاره کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری 598؛ مجید میلان از فعلان کرد ستاد پزشکیان در ارومیه پس از دریافت حکم خود با عنوان «کمیته عشایر»، در اعتراض به قومیت‌گرایی حکمش را پاره کرد.

میلان در هنگام دریافت حکم خود از مسئولان ستاد مسعود پزشکیان در آذربایجان غربی، متوجه می‌شود که عنوان وی «عضو کمیته عشایر» این ستاد قید شده است. میلان با توجه به آنکه در هنگام انتخابات تحت عنوان عضو شورای سیاستگذاری این ستاد فعالیت می‌کرده، در اعتراض به این اقدام حکم خود را روی جایگاه سن مقابل چشم همگان پاره کرد. 

در ادمه وی پس از آنکه مورد تشویق برخی از حاضران در جلسه قرار گرفت، خطاب به مسئولان ستاد مسعود پزشکیان در ارومیه گفت: خجالت بکشید؛ قوم‌گرایی را بگذارید کنار!

گفتنی است که این اتفاق محصول ایجاد شکاف و دو دستگی میان ملت است. پیش از این بسیاری از دلسوزان هشدار داده بودند که ادامه سیاست‌های قومیت‌گرایانه با اسم‌هایی همچون «تبعیض مثبت»، نتیجه‌ای جز انشقاق و اختلاف میان قومیت‌ها و مذاهب مختلف درپی نخواهد داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها