کد خبر: ۵۳۸۹۲
زمان انتشار: ۱۳:۵۴     ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۱
رییس ستاد برگزاری سومین سالگرد آیت الله العظمی 'محمدتقی بهجت' ضمن اعلام برنامه‌های این ستاد در شهرستانها گفت: این مراسم پنجشنبه بیست و هشتم اردیبهشت در مسجد اعظم قم برگزار خواهد شد.
ایرنا، اسماعیل افتخاری گفت: به مناسبت یادبود عبد صالح خدا، حضرت آیت الله العظمی بهجت (قدس سره) در برخی از شهرهای کشور مراسم سومین سالگرد برگزار می شود.

افتخاری در ادامه گفت: همچنین از یکشنبه بیست و چهارم تا سه شنبه بیست و ششم اردیبهشت ماه مراسم مختلف در سالن مجتمع هلال احمر سمنان، دانشگاه تربیت مدرس تهران و دانشگاه صنعتی اصفهان برپا خواهد شد.وی از برگزاری مراسم سومین سالگرد ارتحال این مرجع تقلید در دانشگاه شیراز خبر داد که در سی و یکم اردیبهشت ماه در شهر شیراز خواهد بود.

افتخاری اضافه کرد: در سوم خرداد نیز مراسمی در دانشگاه پیام نور واقع در خیابان استاد نجات اللهی و مراسم یادبودی در چهارم خرداد در هوانیروز سپاه برگزار خواهد شد.

به گفته رییس ستاد برگزاری سومین سالگرد آیت الله بهجت به دلیل تقاضای بسیاری از نهادها و قشرهای مختلف مردم برای بزرگداشت این عارف وارسته، مراسم یادبود این مرجع تقلید شیعیان از بهمن سال گذشته در شهرهای ابوموسی، قزوین، نجف آباد اصفهان و برخی از شهرهای دیگر برگزار شد.

افتخاری در پایان گفت: حجت الاسلام 'علی بهجت' فرزند مرحوم آیت الله العظمی بهجت و برخی از شاگردان این مرجع تقلید در مراسم های یاد شده سخنرانی خواهند کرد. آیت الله العظمی بهجت بعد از ظهر یکشنبه بیست و هفتم اردیبهشت سال ۸۸ بر اثر بیماری دار فانی را وداع گفته و به ملکوت اعلی پیوست و پیکر این عارف جلیل القدر طی مراسمی با شکوه در حرم حضرت معصومه (س) به خاک سپرده شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها