کد خبر: ۵۳۸۵۴۹
زمان انتشار: ۱۲:۳۰     ۲۰ تير ۱۴۰۳
اختصاصی ۵۹۸؛
در دوره تبلیغات ریاست جمهوری خود، پزشکیان وعده‌هایی داد و نهایتاً توانست اعتماد مردم را به خود جلب کند. در اینفوگرافیک زیر به مرور برخی از وعده‌های اقتصادی پزشکیان می‌پردازیم.

به گزارش پایگاه خبری 598، مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری هم به پایان رسید و پس از شمارش آرا و یک رقابت نزدیک و فشرده، مسعود پزشکیان به عنوان نهمین رئیس جمهور منتخب کشورمان و رئیس چهاردهمین دولت در جمهوری اسلامی معرفی شد. مسعود پزشکیان متولد ۷ مهر ۱۳۳۳ است، او مدرک فوق‌تخصص جراحی قلب از دانشگاه علوم پزشکی ایران دارد. پزشکیان که اکنون به عنوان رئیس جمهور منتخب منتظر مراسم تنفیذ و تحلیف است، در سال‌های ۱۳۷۹ تا ۱۳۸۰ و در دوره اصلاحات، معاون سلامت وزارت بهداشت بود و در کابینهٔ دوم دولت اصلاحات هم به‌عنوان وزیر بهداشت از مجلس رأی اعتماد گرفت.

پزشکیان که در کارنامه خود سابقه‌ی نمایندگی مجلس و تصدی وزارت بهداشت را دارد، هم اکنون به عنوان چهاردهمین رئیس جمهور وارد پاستور می‌شود. وی در دوره تبلیغات ریاست جمهوری خود، وعده‌هایی داد و نهایتاً توانست اعتماد مردم را به خود جلب کند. در ادامه به مرور برخی از وعده‌های اقتصادی پزشکیان می‌پردازیم؛

وعده‌های پزشکیان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها