به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از روابط عمومی شرکت بهپرداخت ملت، فرشید فرخنژاد در جریان این بازدید، با استقبال از محصولات و راهکارهای جدیدی که از سوی این شرکت در نمایشگاه الکامپ ارائه شده است، اظهار داشت: «ارزیابی راهکارهای ارائهشده با دید ستادی کمک میکند که UX (تجربه کاربردی) آنها هرچه بیشتر ارتقا یابد و از هر نظر مطلوب مشتریان بانک ملت باشند.»
مدیرعامل شرکت بهپرداخت ملت نیز در جریان این بازدید، ضمن ارائه گزارشی از فعالیتهای این شرکت در زمینه پذیرندگی محصول ریال دیجیتال، گفت: «همزمان با رونمایی دو هفته پیش محصول ریال دیجیتال در جزیره کیش توسط بانک مرکزی، کلیه پایانههای بهپرداخت ملت در کیش به این محصول مجهز شدند تا مردم بتوانند پرداختهای خود را با کیف پول ریال دیجیتال انجام دهند.»
وی با بیان اینکه کیف پول ریال دیجیتال عملا همان کیف پول خرد خواهد بود، افزود: «در آینده بسیار نزدیک، با تعرفههای احتمالی که از سوی شاپرک (شبکه الکترونیکی پرداخت کارت) تعیین خواهد شد، پرداختهای خرد بهتدریج از حالت کارتی خارج شده و به سمت کیف پول الکترونیک خواهد آمد.»
تقیپور درخصوص دیگر محصول ارائهشده از سوی این شرکت در نمایشگاه الکامپ یعنی «کیوسکهای سلف-چکاوت» گفت: «این کیوسکهای سلفسرویس، در واقع خودپردازهای فروشگاهی هستند که با اتصال به سیستم فروش یا حسابداری بنگاههای کسبوکار اعم از فروشگاههای زنجیرهای، داروخانهها، بیمارستانها، مجتمعهای تفریحی و... عملا کار صندوقدار و حسابدار را با هم انجام داده و بدین ترتیب، هزینههای مشتریان ما را کاهش میدهد. از سوی دیگر، کیوسکهای سلف-چکاوت، با دقت بالا و درصد خطای بسیار پایینی که دارند، موجبات اطمینان خاطر صاحبان این مجموعهها را فراهم کرده و کل پرداختهای مجموعه را مدیریت میکنند.»