کد خبر: ۵۳۸۰۳۳
زمان انتشار: ۱۲:۱۱     ۰۴ تير ۱۴۰۳
پشت پرده تند کردن فضای انتخاباتی؛
با نزدیک شدن به زمان رای گیری چهاردهمین رصد فضای مجازی نشان دهنده یک حرکت خزنده در بین جریانات اصلاح طلب و براندازان نفوذ کرده در بدنه جامعه برای ایجاد گسل های سیاسی در بین مردم و خصوصا نامزدهای ناتخابات ریاست جمهوری است.

به گزارش پایگاه خبری 598، با نزدیک شدن به زمان رای گیری چهاردهمین رصد فضای مجازی نشان دهنده یک حرکت خزنده در بین جریانات اصلاح طلب و براندازان نفوذ کرده در بدنه جامعه برای ایجاد گسل‌های سیاسی در بین مردم و خصوصا نامزد‌های ناتخابات ریاست جمهوری است.

۱- اصلاح طلبان و براندازان بخوبی واقفند که بدلیل سه دهه ناکارآمدی خصوصا در دهه ۹۰ و دولت اعتدال چنان فشار‌های اقتصادی و اجتماعی و منافع و قدرت ملی کشور را به ثمن بخس به غربیان واگذار کردند که اقبالی در بین مردم برای انتخاب دوباره و پاستور نشینی به شیوه علی برکت الله نخواهند داشت.

۲- مسعود پزشکیان و اصلاح طلبان و غرب گرایان حامیش بخوبی به این موضوع اشراف دارند که کاندیدایشان از جهت توانمندی‌های سیاسی ارزش اینکه تمام داشته‌های خود را بر سر وی معامله کنند ندارد، اما این انتخابات شاید آخرین فرصتی باشد که بتوانند دوباره به هرم قدرت برگردند، زیرا بدلیل فقدان تربیت نیروی جوان و کار آمد عناصر تاثیر گذارشان در سنین بالایی هستند که برای دوره‌های بعدی قانون اجازه فعالیت سیاسی در این سطح را به آنان نخواهد داد. در نتیجه مجبورند با تمام قوا و توان خود وارد میدان شده و از پزشکیان حمایت کنند.

۳- بدنه اجتماعی اصلاح طلبان در یک رخوت و ناامیدی تاریخی قرار دارند و هیچ انگیزه‌ای برای شرکت در انتخابات و حمایت از کاندیدای اصلاح طلبان از خود نشان نمی‌دهند در نتیجه انجام عملیات سیاسی – انتحاری از عناصر تندرو اصلاحات دور از انتظار نیست. شرکت در میتینگ‌های ضعیف و سازماندهی مالی عناصر میدانی و فرافکنی و سیاه نمایی‌های سال‌های قبل از دوران اعتدال و بعضا دوران رئیس جمهور شهید از جمله اینکار‌ها می‌تواند باشد.

۴- اصلاح طلبان بنا به سنت قدیمی فراموشکار انگاشتن حافظه تاریخی ملت ایران بی محابا تمام داشته‌های میدانی و سیاسی و اتحاد‌های پن‌های خود با غرب گرایان را به میدان خواهند آورد که حمایت احزاب قطره‌ای مانند: حزب اعتماد ملی/حزب اراده ملت ایران /حزب ندای ایرانیان /حزب هدا/حزب همبستگی/حزب اسلامی کار. حزب جمهوریت /حزب مردم سالاری/حزب دانش اموختگان ایران اسلامی/سازمان عدالت و آزادی/حزب کارگزاران سازندگی/حزب ایثارگران/ مجمع زنان اضلاح طلب/مجمع نیرو‌های خط امام /حزب جوانان ایران اسلامی و بالاخره در آخرین مورد نیز نهضت برانداز و مطرود آزادی می‌باشد.

۵- در باره سیاسیون شاخص ستاد پزشکیان فقط می‌توان خواننده گرامی را به رصد این افراد فراخواند و از خانواده هاشمی گرفته تا وزیر برند و جوان دولت حسن روحانی را مشاهده کرد. کسانی امروز خط دهنده و سیاستگذار کار‌های پزشکیان شده اند که امتحان ناکارآمدی خود را پس داده اند و باور وعده‌هایی که از زبان اینان خارج می‌شود باورش برای مردم ممکن نیست و اگر این روند ادامه پیدا کند قطعا ضربه بدی از این افراد خواهد خورد و تاوان کار‌های کرده و ناکرده دوران این افراد را ایشان خواهد داد.

با در نظر گرفتن موارد یاد شده بنظر می‌رسد برای سیاستگذاران ستاد پزشکیان تند کردن فضای سیاسی – انتخاباتی برای به میدان کشاندن آرای خاموش و خاکستری جامعه ار یک سو و ایجاد تردید در عملکرد دولت‌های ماقبل و مابعد دولت روحانی تنها راه باقی مانده برای سیاست ورزی در هرم قدرت سیاسی کشور است بگونه‌ای که بسیاری از ناظران و حتی مردم عادی نیز بوی فتنه و توطئه خیابانی همانند سال ۸۸ را حس کرده اند که باید به انتظار نشست و شاهد وقایع پیش رو بود.  

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها