کد خبر: ۵۳۶۹۲
زمان انتشار: ۱۸:۳۱     ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۱

کارگاه «آموزش مهارت‌هاي مطالعه در 10 دقيقه» که با استقبال مخاطبان روبرو شده است، در فرهنگسراي کتاب برپا است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری ، مسوول بخش کارگاه «آموزش مهارت‌هاي مطالعه در 10 دقيقه» گفت: اين کارگاه شامل پنج قسمت کل ‌خواني، برنامه ريزي، مديريت زمان، خلاصه نويسي و آمادگي براي امتحان است.
 
وي افزود: در اين غرفه کارشناسان به صورت چهره به چهره مهارت هاي لازم در هر بخش را به مخاطبان و علاقه مندان کتاب و کتابخواني مي آموزند.
 
حسين رحيمي تصريح کرد: در اين کارگاه سعي داريم به صورت کاربردي مشکلات مخاطبان را در زمینه مطالعه و کتابخواني حل کنيم.
 
مسوول بخش کارگاه آموزش مهارت‌هاي مطالعه در 10 دقيقه، گفت: نداشتن مهارت هاي مطالعه از جمله دلايلي است که موجب بي علاقگي افراد به کتابخواني و در نتيجه کاهش سرانه مطالعه در کشور مي شود. شهروندان با فراگيري مهارت هاي مطالعه مي توانند، کتاب مورد علاقه خود را پيدا کرده و از مطالعه کتاب بهره و لذت بيشتري ببرند.
 
وي افزود: تاکنون استقبال بسيار خوبي از اين بخش شده است و به طور معمول تا ساعات پاياني نمايشگاه کتاب و فعاليت فرهنگسراي کتاب، در هر پنج بخش کارگاه شاهد حضور علاقه مندان و مخاطبان هستيم.
 
به گفته رحيمي، در اين بخش، از همه قشر و سني از کودک و نوجوان تا بزرگسال حضور دارند و به متناسب سن و علاقه خود مهارت لازم را در مدت زمان کوتاهي براي مطالعه کتاب مي آموزند.
 
فرهنگسراي کتاب همزمان با بيست و پنجمين نمايشگاه بين‌المللي کتاب تهران در ضلع شمالي محل مصلاي امام خميني(ره) در فضايي بالغ بر 1000 متر مربع برپا مي‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها