کد خبر: ۵۳۵۴۹
زمان انتشار: ۰۹:۵۴     ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۱

پس از آنكه برخي سالن هاي سينما تحت عنوان عوام فريبانه نمايش هاي كمدي، محل عرضه آثاري سرشار از حركات زشت و غيراخلاقي شد، اخيرا اين نوع كمدي هاي سخيف به فرهنگسراها نيز راه يافته اند.

به گزارش خبرنگار كيهان، با آن كه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي همواره مدعي نظارت دقيق بر آثار نمايشي شده است، اما متاسفانه آثاري تحت عنوان نمايش هاي كمدي در برخي سالن هاي سينما در حال اجراست كه هر اهل فهمي را بسيار متاسف و نگران كرده و مي كند.

در اين نوع به ظاهر نمايش ها، عموما پس از دريافت مجوز اجرا از ارشاد هر آنچه مي خواهند به نمايش ها افزوده و با تخلف آشكار از قانون، مبتذل ترين ترانه ها، كه عموما تقليدي از ترانه هاي سخيف لس آنجلسي است، به همراه زشت ترين رفتارها و غيراخلاقي ترين جملات و، به مخاطبان عرضه مي شود.

شدت ابتذال در اين آثار به حدي است كه يافتن لحظات عاري از اين ابتذال در زمان طولاني اجراي آنها، به سختي امكان پذير است. به كار بردن جملات بسيار ركيك و سخيف، تاكيد و تشديد تفكرات نازلي همچون فمنيسم، اشاره و تاييد رفتارها و تكيه كلام هاي گروهك هاي مخالف نظام و مجموعه اي از ناشايست ترين محصولات فرهنگي- هنري را تشكيل مي دهد كه متاسفانه با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي امكان عرضه به مردم را يافته و مي يابند.

اين اتفاق ناشايست و دون شأن فرهنگ و هنر نظام اسلامي، كه بعضا در برخي سالن هاي سينما ديده شده و به طور حتم جوانان و خانواده ها را نشانه گرفته، به طرزي خزنده پيش مي رود و به دليل نتايج بسيار سخيف و غيراخلاقي آن، بسيار نگران كننده مي نمايد اخيرا به مراكز زير نظر سازمان فرهنگي- هنري شهرداري تهران نيز سرايت كرده و در چند فرهنگسرا در حال وقوع است.

بر اين اساس به نظر مي رسد مسئولان وزارت ارشاد بايد در نحوه صدور مجوز و مسئولان سالن هاي سينماها و ارائه امكان عرضه، به اين نوع حركات مفتضحانه تجديدنظر كرده و ديگر مسئولان فرهنگي، همچون شهرداري ، نيز حتما بايد مداخله كرده و با اعمال نظارت بيشتر بر فعاليت هاي مراكز زير نظرشان، مانع از اجراي آثار غيراخلاقي و مخالف نظام بشوند تا بلكه بتوانند از سرايت و شيوع بيشتر اين ويروس هاي بيماري زاي فرهنگي جلوگيري كنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۱ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۱
۳
۱
آدم از خوندن اين مطالب شما به وجد مياد.
هر جاتون سوخت سريع آب بريزيد.
پاسخ
ALI
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۲ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۱
۲
۰
بابا همه میدونیم که در مقابل تهاجم فرهنگی جان دادیم ومُردیم حالا داره صداش در میاد بهتر وزارت ارشاد تبدیل بشه به وزارت راه گشا که ازش انتظاری نداشته باشیم چون مسبب اصلی فساد خودشه
پاسخ
unknown
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۲۹ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱
۰
ایران یه زمانی فرهنگ و تمدن داشت
اما الان دیگه به خاطر بعضیا هیچی نداره.
سگو بزنی از جای دیگه برا گردش ایران نمیاد!!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها