کد خبر: ۵۳۴۱۰
زمان انتشار: ۱۳:۱۰     ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
همواره حضور گسترده "مردم" در انتخابات های کشور "نه بزرگی" بوده است به دخالت های کشورهای بیگانه در امور داخلی ایران اما این بار حضور مردم "نه بزرگ تری" بود به مدعیان "تقلب" در انتخابات.

598 به نقل از عصر امروز، دور دوم انتخابات مجلس نهم نیز همانند دور اول با حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای برگزار شد.

انتخاباتی که شاید بتوان آنرا "مهم ترین" و "حساس ترین" انتخابات کشور پس از انقلاب اسلامی نامید؛ مهم و حساس از آن جهت که این انتخابات، اولین انتخابات کشور پس از اغتشاشات و نا آرمی های سال 88 و شکل گیری فتنه بود؛ اغتشاشات و ناآرامی هایی که با دروغ بزرگ موسوی و کروبی در خصوص وقوع "تقلب" در انتخابات آغاز شد و با همراهی عناصر ضدانقلاب ادامه یافت.

بر اساس این گزارش، وقوع یا عدم وقوع "تقلب" در انتخابات گذشته کشور "نکته ای" است که حساسیت این انتخابات را نسبت به انتخابات های گذشته دو چندان کرده بود؛ یعنی آنکه اگر مردم در این انتخابات حضور پیدا نمی کردند معنی آن این بود که اکثریت مردم کشور همانطور که شخص آقایان موسوی و کروبی باور دارند، معتقد به "وقوع تقلب" در انتخابات های کشور بوده و همچنان با آنان همراهی می کنند و اگر در انتخابات شرکت کنند یعنی آنکه مردم ایران همچنان به پاکدستی مسئولان نظام باور داشته و به فرآیند برگزاری سالم انتخابات در کشور معتقد هستند.

همواره حضور گسترده "مردم" در انتخابات های کشور "نه بزرگی" بوده است به دخالت های کشورهای بیگانه در امور داخلی ایران که این "نه بزرگ" هر سال با برگزاری انتخابات های مختلف در کشور، تمدید می شود! اما این بار یک "نه بزرگ" دیگر به آن اضافه شد...

البته این مسئله که؛ در انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری ایران تقلب نشده بود، برای مردم و کارشناسان سیاسی و اجتماعی کشور امری محرز شده است، اما حضور مردم در انتخابات اخیر دلیل "محکمی" می تواند باشد برای "پایان توهم موسوی، کروبی" و طرفدارانشان.

انتخابات دوره نهم مجلس شورای اسلامی در دور اول و دوم در حالی آغاز شد که جمعی از اصلاح طلبان به اضافه کلیه عناصرضدانقلاب و فتنه گر خواهان تحریم انتخابات و عدم حضور مردم در پای صندوق های رای شدند که همانطور که پیش بینی می شد مردم با اعتنایی به این درخواست ها حضوری باشکوه تر از سال های گذشته داشتند.

مهم نیست که در انتخابات مجلس شورای اسلامی دوره نهم کدام کاندیداها از کدام حزب و گروه وارد مجلس شدند؛ مهم این است که مردم ایران با شرکت در انتخابات بر این نکته تاکید کردند که "فرآیند برگزاری انتخابات" در ایران "سالم" می باشد و در آن تقلبی رخ نمی دهد و این یعنی "نه بزرگ" به موسوی و کروبی.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها