کد خبر: ۵۳۱۲۷
زمان انتشار: ۱۱:۰۸     ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۱
رييس هيات مركزي بازرسي انتخابات :
غلامعلي حاجي زاده در خصوص آخرين اقدامات اين هيات در 33 حوزه انتخابيه اظهار داشت: بالغ بر 14 هزار بازرس ، 150 سربازرس و 120 بازرس ويژه در 33 حوزه انتخابيه كشور نظارت داشتند و گزارشي مبني بر تخلف حادي در حوزه هاي انتخابيه صورت نگرفته است. به گزارش پايگاه اطلاع رساني وزارت كشور، به نقل از ايرنا غلامعلي حاجي زاده رييس هيات مركزي بازرسي انتخابات اظهار داشت: هيات هاي بازرسي از صبح امروز در 33 حوزه انتخابيه مستقر شدند و تاكنون تخلف حادي در حوزه هاي انتخابيه صورت نگرفته است.
مديركل بازرسي و رسيدگي به شكايات وزارت كشور هم چنين اعلام كرد: حضور و مشاركت مردم در دومين دور از نهمين مرحله انتخابات مجلس شوراي اسلامي همانند مرحله نخست بالا بود و هواداران كانديداها هم نهايت همكاري را در اين روز با بازرسان داشتند.
حاجي زاده خاطر نشان كرد: در برخي از حوزه هاي فرعي از سوي برخي از هواداران گزارش هايي مبني بر تخلفات مطرح شده است كه هيات نظارت بازرسي انتخابات كشور در اين راستا اقداماتي را انجام داد.
وي خاطر تصريح كرد: اين تخلفات در چهار تا پنج حوزه انتخابيه از 33 حوزه انتخابيه كشور صورت گرفت.
حاجي زاده هم چنين با اشاره به اينكه مردم از طريق سامانه پيامكي برخي از تخلفات و يا اقداماتي كه مربوط به انتخابات بود را براي هيات فرستادند، گفت : ما نيز به سرعت اين تخلفات را مورد پيگيري قرار داديم و بعضا به برخي از ستادهاي انتخاباتي نماينده ها تذكر داده شد.
حاجي زاده در پاسخ به سوالي مبني بر اينكه گفته مي شود تهران شاهد تخلفات تبليغاتي با خودرو هاي شهرداري براي برخي از كانديداها بوده است، گفت: تاكنون صحت چنين مطلبي تاييده نشده است اما ما بلافاصله آن را پيگيري كرديم و حتي با حوزه شهرداري تماس برقرار كرده و توضيح درباره اين مطلب را كتبا خواستار شديم.
رييس هيات بازرسي انتخابات كشور يادآور شد بازرسان و سربازرسان و بازرسان ويژه هم چنين در چهار منطقه از شهر تهران به طور مرتب به حوزه هاي انتخابيه سر زدند تا اگر تخلفي صورت گرفته آن را سريعا پيگيري كنيم.
حاجي زاده در پايان از حضور مردم در دور دوم انتخابات نهمين دوره مجلس تقدير و تشكر كرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها