کد خبر: ۵۳۰۶۹
زمان انتشار: ۰۲:۴۲     ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۱
به دنبال اخراج گروهک منافقین از عراق، رژیم صهیونیستی درصدد است برخی از اعضای این سازمان تروریستی را در جمهوری آذربایجان اسکان دهد.

روزنامه کیهان در ستون اخبار ویژه شماره امروز شنبه 16 اردیبهشت خود نوشت:

به دنبال اخراج گروهک منافقین از عراق، رژیم صهیونیستی درصدد است برخی از اعضای این سازمان تروریستی را در جمهوری آذربایجان اسکان دهد.

به گزارش پرس تی وی، لابی های اسرائیلی برخی مقامات باکو را برای پذیرفتن و سکنی دادن به تروریست های گروهک منافقین در پایگاه های نظامی هوایی متروکه تحت فشار قرار می دهند. این موضوع در مذاکرات اخیر آویگدور لیبرمن، وزیر امورخارجه رژیم اسرائیل و مقامات آذری در باکو در اواخر آوریل مطرح شده است.

پرس تی وی نوشت: دولت آذربایجان اخیراً 4 پایگاه از 16 پایگاه هوایی و نظامی متروکه در این کشور را به رژیم صهیونیستی اجاره داده است.

رژیم صهیونیستی ظاهراً به دنبال پایگاه هایی در آذربایجان با شرایط یکسان با پادگان اشرف در عراق است تا مانع انحلال کامل این گروهک تروریستی شود.

در پی تصمیم دولت عراق برای اخراج گروهک تروریستی منافقین از جمهوری آذربایجان، اردن، پاکستان، قطر و عربستان سعودی به عنوان گزینه های فرار منافقین نام برده می شود.

در همین حال روزنامه میامی هرالد در گزارشی نوشت: جمهوری آذربایجان به تدریج به آشیانه جاسوسی اسرائیل و آمریکا علیه روسیه و ایران تبدیل می شود.تل آویو درصدد افزایش مناسبات با دولت باکو می باشد و در این زمینه در ماه فوریه گذشته قرارداد فروش 6/1میلیارد دلار سلاح به جمهوری آذربایجان را به امضا رساند. به گفته یک دیپلمات اسرائیلی که در انعقاد برخی قراردادهای تجاری مشابه میان اسرائیل و آذربایجان فعال است و مایل به افشای نامش نیست، «آذربایجان نقش عمده ای در برنامه ها و آرزوهای منطقه ای اسرائیل بازی می کند.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها