کد خبر: ۵۲۹۵۵
زمان انتشار: ۱۱:۳۷     ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۱
 تخریب جبهه پایداری از فضای رسانه ای و شب نامه نویسی به خیابانهای تهران و معابر عمومی کشانده شد.

به گزارش سرویس انتخاب آزاد بی باک، استقبال گسترده مردم و نیروهای ارزشی از جبهه پایداری انقلاب اسلامی موجب عصبانیت برخی از اعضای جبهه متحد اصولگرایان گردیده است به گونه ای که علی رغم توصیه های مکرر حضرت آیت الله مهدوی کنی به اعضای این جبهه مبنی بر رعایت اصول اخلاقی و ارزشهای اسلامی عده ای بر رفتارهای زشت و زننده خود اصرار دارند.

شب نامه نویسی ها و نامه های سرگشاده بدون هر گونه امضاء و مشخصاتی علیه حضرت علامه مصباح یزدی و جبهه پایداری انقلاب اسلامی و توزیع و انتشار آن با بودجه های کلان، توهین و افترا و تحریف در اظهارات سخنان بزرگان انقلاب و حتی انتساب سخنان کذب به رهبر معظم انقلاب  و شبهه افکنی و انتساب جبهه پایداری به یک جریان مطرود و ... تنها گوشه ای از بداخلاقی های برخی از اعضای جبهه متحد اصولگرایی می باشد.

پیش از این نیز آیت الله مهدوی کنی در سخنانی نسبت به انتشار نامه های بدون اسم و هتاکانه تحت عنوان دانشجویان این دانشگاه انتقاد کرده و خواستار پیگری این موضوع شده بود اما این انتقاد حضرت ایت الله مهدوی کنی نیز در رسانه های پر شمار جبهه متحد اصولگرایان سانسور شد.

حال گزارشات خبرنگار بی باک از سطح شهر تهران حاکی است که حضور پرشور و خودجوش جوانان حامی جبهه پایداری در میادین اصلی شهر تهران که در ساعات پایانی تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس نهم صورت گرفته بود، موجب عصبانیت برخی از مسئولان جبهه متحد اصولگرایان گردید به گونه ای که یکی از آنان هنگامی که این صحنه ها را مشاهده کرد با تعدادی از نیروهای خود به جمع این جوانان رفته و با فریادهای خود توهین و افترائاتی را که قبلا در رسانه هایشان علیه جبهه پایداری مطرح می کردند اینبار در خیابان و در انظار عمومی با صدای بلند تکرار می کرد که این موضوع با تعجب و نفرت مردمی که از آنجا عبور می کردند، همراه شد.

انتساب جبهه پایداری به جریان انحرافی و ادعاهایی از این قبیل تنها گوشه ای از هتاکی های این مسئول جبهه متحد اصولگرایان در انظار عمومی بود. بسیار جای سئوال دارد که اگر تنها یکی از دهها بداخلاقی و قانونی شکنی برخی از اعضای جبهه متحد و رسانه های حامی این جریان توسط حامیان جبهه پایداری انقلاب اسلامی صورت می گرفت، آنگاه شاهد چه نوع شانتاژ و برخوردی از سوی مسئولین مربوطه و رسانه های حامی جبهه متحد بودیم؟!

انتساب جبهه پایداری انقلاب اسلامی به جریان انحرافی و توهین به بزرگانی چون حضرت علامه مصباح یزدی که به تصریح حضرت امام خامنه ای دارای بصیرت به معنای حقیق کلمه هستند، با چه توجیه و منطقی صورت می پذیرد؟!

گفتنی است، حضرت امام خامنه ای در بهمن 89 با حضور در بیت علامه مصباح یزدی در وصف او اینچنین فرمودند: « بنده هم به سهم خودم قدر آقای مصباح را می دانم. واقعا می دانم که ایشان در کشور و برای اسلام چه وزنه ای هستند و حقا و انصافا ما امروز نظیر ایشان را – حالا به این تعبیر بگوییم – خیلی نادر نظیر آقای مصباح ممکن است وجود داشته باشد با این وزانت علمی و عمق علمی و احاطه و وسعت و با این آگاهی و بینش و صفا. این سه جهت در ایشان جمع است هم علم  هم بصیرت به معنای حقیقی کلمه و هم صفا. این سه تا با هم در وجود ایشان خیلی ارزشمند است خداوند متعال انشاء الله وجود ایشان را برای ما و انقلاب محفوظ بدارد و وجود ایشان را سالم بدارد تا همه بتوانند از برکات ایشان استفاده نمایند. »

علی رغم بداخلاقی های مکرر برخی از اعضای جبهه متحد و رسانه های حامی آنان، « بی باک » برای حفظ آبروی این مسئول فریب خورده از انتشار نام وی اجتناب می کند.

--------------------------------

بنابر مشاهدات تحریریه پایگاه 598 از تخریب علنی روز گذشته مسئول روابط عمومی جبهه متحد اصولگرایان بر خود لازم می دانیم که با معرفی مجتبی توانگر به عنوان فردی که با فریادهایش جبهه پایداری را همان جریان انحرافی می دانست خطر اینگونه رفتارهای را به مسئولین اجرایی این جبهه اطلاع دهیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۶
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
محسن.ر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۴ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۱
۲۲
۷
جاء الحق و زهق الباطل ان باطل کان زهوقا.
درود بر پایداری
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۶ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۱
۷
۶
با توسل و توکل خدای عرصه سیاست یاری گر پایداری های انقلاب خواهد بود
پاسخ
فتح اله
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۲۷ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۱
۳
۵
سلام با تشكرازشما ولي لطف كنيد همديگر راتخريب نكنيد
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۴۴ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۱
۶
۳
اینطو ر که حضرات متحد پیشمی رو ند اگر در انتخا بات شکست بخو رند با ید منتظر فتنه دیگر ی با شیم مگر نیت و مقصو د اصلی خد مت به مردم و کشو ر و انقلا ب نیست و این کار فقط در مجلس است !!!!!!!!!!!! مگر خد ای نا کرده مقا صد دیگر حز خد مت در بین با شد
پاسخ
حمید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۲۶ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱۱
۷
رای ما جبهه پایداری
پاسخ
حميدرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۴۷ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۱
۸
۳
باسلام زمستان مي رود وسياهي به زغال مي ماند.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها