کد خبر: ۵۲۸۸۹
زمان انتشار: ۰۱:۳۹     ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۱
در ادامه اقدامات خشونت آميز پليس آمريكا عليه دانش آموزان، يك دانش آموز 14ساله هدف گلوله پليس تگزاس قرار گرفت و هم اكنون در وضعيت وخيم جسماني قرار دارد.
به گزارش خبرگزاري آسوشيتدپرس، در مدرسه اي واقع در منطقه «هوستون» تگزاس، پليس اين شهر كه براي رسيدگي به اشتباهات دانش آموزان به اين مدرسه رفته بود به سمت دانش آموز 14 ساله اي تيراندازي كرد.
به گزارش کیهان، اين حادثه تيراندازي درست قبل از 00:1 بامداد روز گذشته به وقت محلي در مدرسه متوسطه «ميلر» تگزاس به وقوع پيوست و هم اكنون وضعيت جسماني اين دانش آموز وخيم است.
مقامات پليس آمريكا در تشريح اين ماجرا اعلام كردند كه افسر فوق الذكر در حال رسيدگي به مسئله شكسته شدن پنجره در يكي از كلاس هاي مدرسه ميلر بود كه با دانش آموز 14 ساله اي كه مورد هدف گلوله اش قرار گرفت روبرو شد. اين دانش آموز در حالي كه كوله پشتي داشت در حال خروج از كلاس بود و زماني كه به حرف مامور پليس كه از او مي خواست توقف كند، گوش نداد، هدف گلوله قرار گرفت.
به دنبال شليك گلوله، اين دانش آموز 14 ساله، مصدوم و به بيمارستان منتقل شد. نام اين دانش آموز فاش نشده است و در حالي كه چنين رخدادي در مدرسه ميلر به وقوع پيوست، پس از انتقال دانش آموز به بيمارستان، كلاس ها به روال معمول ادامه پيدا كرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها