کد خبر: ۵۲۸۷۲
زمان انتشار: ۰۱:۱۱     ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۱
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت که با پیروزی 3 بر صفر تیمش برابر الریان قطر توانست انتقام شکست روز گذشته پرسپولیس را نیز بگیرد.
ایسنا، مدیرعامل باشگاه استقلال پس از پیروزی این تیم مقابل الریان قطر در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: «من از همه هواداران تشکر می‌کنم که امروز برای ما سنگ تمام گذاشتند. گفته بودم اگر آن‌ها به ورزشگاه بیایند ما می‌توانیم بازی را ببریم. خوشحال هستم که با این برد انتقام شکست پرسپولیس را هم گرفتیم این پیروزی را به تمام هواداران تقدیم می‌کنیم. امیدوارم که استقلال و پرسپولیس در هفته آخر بازی‌ها هم بتوانند موفق باشند.»

علی فتح‌الله زاده در پاسخ به این سوال که آیا اقدامات رسولی نژاد و صحبت‌هایی که مطرح می‌شد روی نتایج هفته‌های اخیر استقلال تاثیرگذار بوده یا خیر گفت: «رسولی‌نژاد به من لطف داشته است. اگر من در استقلال مانده‌ام به خاطر حمایت‌های رسولی‌نژاد است. به هر حال من مانند یک سرباز هستم و اگر بگویند بمان می‌مانم و اگر بگویند برو می‌روم. مانند بازیکنان بداخلاقی نیستم که وقتی مربی تعویض‌شان می‌کنند ناراحت می‌شوند.»

او در باره وضعیت سرمربی استقلال در فصل آینده نیز گفت: «پس از اینکه فصل به پایان برسد، من و مظلومی یک هفته با هم مذاکره می‌کنیم و نظرات یکدیگر را می‌شنویم و پس از آن تصمیم‌گیری می‌کنیم. فعلا چیزی نمی‌گویم.»

فتح‌الله زاده درباره واکنش میداودی نسبت به تعویض شدنش نیز گفت: «میداودی ناراحت بود اما یک بازیکن باید بداند وقتی با تعویضش تیم بهتر نتیجه می‌گیرد نباید ناراحت شود. میداودی بازیکن بسیار بزرگی است اما هنوز به طور کامل از مصدومیتش رها نشده است. شاید اگر سرمربی این تعویض را نمی‌کرد، بازی به تساوی یک بر یک می‌رسید.»

مدیرعامل استقلال در پاسخ به این سوال که آیا با این بازیکن برخورد می‌شود یا خیر گفت: «اگر ثابت شود که بازیکنی توهین کرده است، حتما کمیته انضباطی درباره آن تصمیم‌گیری می‌کند.»

او همچنین درباره تشویقش از سوی تماشاگران و اینکه آیا این تشویق‌ها خودجوش بوده است گفت: «خودتان بگویید خودجوش بود یا خیر. وقتی من را تشویق می‌کردند هیچ صدایی از بلندگو نمی‌آمد. اما هنگام تشویق‌های دیگر از بلندگوها صدا می‌آمد.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها