کد خبر: ۵۲۸۶۲
زمان انتشار: ۲۱:۳۳     ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۱

عضو جبهه پایداری با بیان اینکه جهت‌گیری‌های آیت‌الله مصباح از سال 42 تا کنون متقن‌ترین مواضع بوده است، گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند علم، بصیرت و صفا در آیت‌الله مصباح جمع است.

حجت‌الاسلام محمد ناصر سقای بی‌ریا عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی و مشاور سابق رئیس جمهور در امور روحانیت در گفت‌وگو با  فارس، با اشاره به تائید لیست جبهه پایداری از سوی علامه مصباح اظهار داشت:‌ بنده 37 سال است که علامه مصباح را می‌شناسم و با افکار و آراء ایشان آشنا هستم.
 
* رهبر انقلاب گفتند آیت‌الله مصباح خلأ شهید مطهری و علامه طباطبایی را پر کرده است
 
حجت‌الاسلام سقای بی‌ریا با بیان اینکه جهت‌گیری‌های آیت‌الله مصباح از سال 42 تا کنون متقن‌ترین مواضع بوده است، افزود: جهت‌گیری آیت‌الله مصباح برگرفته از عمق اسلام و بنابر تکلیف‌گرایی است، لذا بی‌جهت نیست که مقام معظم رهبری درباره ایشان فرمودند که "آقای مصباح خلأ شهید مطهری و علامه طباطبایی را برای نسل جوان پر کردند".
 
عضو جبهه پایداری با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری هیچ گاه شعار نمی‌دهند و با توجه به ملاک‌ها و تجربه خود در باره آیت‌الله مصباح اظهار نظر کردند، تصریح کرد: در اوج بحران‌ها برخی از افراد جهت‌گیری آیت‌الله مصباح را زیر سؤال می‌برند ولی بعداز گذشت مدتی می‌فهمند که اشتباه کرده‌اند.
 
سقای بی ریا با اشاره به فرمایش دیگر مقام معظم رهبری درباره بصیرت و علم آیت‌الله مصباح خاطرنشان کرد: آقا درباره ایشان فرمودند "علم، بصیرت و صفا در آیت‌الله مصباح جمع است" از این رو معظم‌له نه‌تنها علامه مصباح را عقبه تئوریک نظام بلکه بصیر و موقعیت شناس دانستند.
 
وی با بیان اینکه به دلیل کیفیت جبهه پایداری برکات فراوانی از آن به نظام خواهد رسید، متذکر گفت: دلیل این امر این است که مردم هنوز به عمق جبهه پایداری و عقبه فکری فرهنگی آن توجه ندارند و فکر می‌کنند جبهه پایداری به صورت موقت و برای انتخابات است در حالی که این طور نیست.
 
* جبهه پایداری سال‌هاست در صحنه انقلاب حضور داشته است
 
عضو جبهه پایداری بر همین اساس اضافه کرد: جبهه پایداری سال‌هاست در صحنه انقلاب حضور داشته و در حال حاضر تنها صاحب پرچم و عنوان شده است.
 
وی گفت: جبهه پایداری با مدیریت فرهنگی، ارائه طرح‌های متناسب با تفکر اصیل اسلامی و پاکدستی مسئولان خود را نشان می‌دهد و این چیزی نیست که ما بتوانیم با تبلیغات آن را بیان کنیم.  
 
سقای بی‌ریا در ادامه گفت‌وگوی خود با فارس درباره حساسیت انتخابات در تهران یادآور شد: در تهران تنها تکلیف 5 نفر از نمایندگان یعنی 6/1 آنها مشخص شده و 25 نفر از نمایندگان در روز 15 اردیبهشت مشخص می‌شود، از این رو دور دوم از دور قبل بسیار حساس‌تر و با اهمیت‌تر است.
 
وی تاکید کرد: یکی از پیام‌های انتخابات اقبال مردم به اصولگرایان و جبهه پایداری بود به ویژه با توجه به اینکه این جبهه از تبلیغات کمتری برخوردار است، سعی می‌کند بر انتقال سینه به سینه تبلیغات تکیه کند.
 
سقای بی‌ریا رأی مردم به جبهه پایداری را نشانه اعتماد آنها به این جبهه دانست و گفت: اصولگرایان در مجلس نیز باید بر اساس اصول انقلاب همکاری کرده و به بهانه وحدت آن را زیر پا نگذارند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها