کد خبر: ۵۲۷۷۶
زمان انتشار: ۱۴:۱۵     ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۱
سخنگوی جبهه پایداری با اشاره به ارتقای دیدگاه مردم از ادعاها به عملکرد گفت:اگر کسی فقط ادعای ولایت مداری داشته باشد مردم آن را قبول نمی‌کنند و به عملکرد شخص، دوستان فرد، نحوه حضور وی در عرصه اجتماعی دقت دارند
کامران باقری لنکرانی سخنگوی جبهه پایداری در گفت‌وگو با  فارس، درباره سکوت برخی اصولگرایان در قبال فتنه و تاثیر این عملکردشان در رأی مردم اظهار داشت: مهمترین اتفاقی که در فضای اجتماعی کشور شکل گرفته این است که دیدگاه مردم از صرف نگاه به ادعاها به عملکرد‌ها ارتقاء یافته است.

تلاش او برای ایجاد ظرفیت برای انقلاب اسلامی نگاه لنکرانی بر همین اساس افزود: اگر کسی فقط ادعای ولایت مداری را داشته باشد مردم آن را قبول نمی‌کنند  و به عملکرد شخص، دوستان فرد، نحوه حضور وی در عرصه اجتماعی و همچنین تلاش او برای ایجاد ظرفیت برای انقلاب اسلامی نگاه می‌کنند.

سخنگوی جبهه پایداری ادامه داد: ما در سال‌های اخیر چند اتفاق اساسی و مهم در کشور داشته‌ایم که به نوعی گلوگاه‌های انقلاب اسلامی محسوب می‌شدند؛ فتنه 88 یکی از این مسائل بود که متاسفانه برخی افراد دیر متوجه شدند که دشمن با تمام قدرت به میدان آمده تا اساس نظام را بزند.

وی با بیان اینکه برخی خوش خیالانه در جورچین دشمن نه تنها رفع شبهه نکردند بلکه ترویج شبهه داشتند، تصریح کرد: این افراد مدت‌ها طول کشید تا متوجه شوند دشمن برنامه سنگینی علیه انقلاب تدارک دیده است و با یک تاخیر طولانی توانستند خود را از این جریان متمایز کنند.

لنکرانی خاطرنشان کرد: برخی از این افراد حتی تا الان آن طور که باید با ریشه‌ و مسببان فتنه موضع گیری نداشته‌اند.

سخنگوی جبهه پایداری با اشاره به وجود جریان انحرافی اظهار داشت: جریان فتنه و جریان انحراف در واقع دو گلوگاه حساس در انقلاب اسلامی بودند  مبانی جبهه پایداری تمایز با جریان انحرافی و فتنه از ارکان اصلی محسوب می‌شود.

وی متذکر شد: بنابراین ما برای انتخاب لیست جبهه پایداری به موضع گیری افراد در قبال فتنه و انحراف توجه لازم را داشتیم.

لنکرانی درباره برنامه‌های جبهه پایداری در آستانه دور دوم انتخابات مجلس تصریح کرد: ما در دور دوم بیشتر با قلب‌های مردم ارتباط داریم تا به دیوارهای شهر.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها