کد خبر: ۵۲۷۵۶
زمان انتشار: ۱۳:۴۱     ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۱
بدلیل عدم همراهی و شکست های تیم الاتفاق صورت گرفت
برانکو ایوانکویچ که بدلیل بدهی مالیاتی نتوانسته بود به ایران سفر نماید و تیم فوتبال مورد رهبری خود را در مقابل استقلال تهران همراهی نماید با شکست الاتفاق مقابل استقلال، به کم کاری در این تیم متهم شد و این مقدمه با شکست 2 بر 1 الاتفاق مقابل الفتح به نتیجه رسید تا این مربی کروات از رهبری کادر مربیگری این تیم عربستانی کنار گذاشته شود...

بولتن نیوز: مربی 58 ساله کروات تیم فوتبال الاتفاق عربستان و مربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان، بدلیل همراهی نکردن تیمش در مقابل استقلال تهران و کسب نتایج ضعیف از سرمربیگری این تیم عربستانی برکنار شد.

برانکو ایوانکویچ که بدلیل بدهی مالیاتی نتوانسته بود به ایران سفر کند و تیم فوتبال مورد رهبری خود را در مقابل استقلال تهران همراهی نماید با شکست الاتفاق مقابل استقلال، به کم کاری در این تیم متهم شد و این مقدمه با شکست 2 بر 1 الاتفاق مقابل الفتح به نتیجه رسید تا این مربی کروات از رهبری کادر مربیگری این تیم عربستانی کنار گذاشته شود.




بنابر این گزاش، روز یکشنبه "عبدالعزیز الدوساری"، رئیس باشگاه الاتفاق، بعد از شکست تیمش در چارچوب رقابت های جام پادشاهی عربستان، قراداد یکساله برانکو ایوانکویچ را که قبل از این سر مربی تیم لیگ برتری "شاندوگ دونگ" کشور چین بود، بعد از 9 ماه فعالیت او در این تیم لغو کرد و هدایت تیمش را تا پایان فصل به "سمیر هلال "سپرد.

 

لازم به ذکر است که ایوانکویچ بابت قراردادی که با  رئیس وقت فدراسیون فوتبال به امضاء رسانده بود باید مبالغی بابت مالیات بر درآمد خود به اداره "امور خاص ورزشکاران" وزارت امور اقتصاد و دارایی پرداخت می نمود اما متاسفانه بدلیل عدم اگاهی  مسئولین وقت فدراسیون فوتبال ایران هیچگونه مالیاتی از نامبرده کسر نگردید. این کوتاهی و عدم آگاهی باعث شد که این مربی اسبق تیم ملی کشورمان با جسارت بیشتری از فدراسیون فوتبال ایران در کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون جهانی فوتبال، فیفا،  شکایت کند و مبلغی بالغ بر یک میلیارد و پانصد میلیون تومان از اموال متعلق به فدراسیون فوتبال در نزد فیفا را به حساب خود و وکیل کرواتش سرازیر نماید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها