کد خبر: ۵۲۷۳۰
زمان انتشار: ۱۱:۱۶     ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۱
نماینده دامغان در مجلس تأکید کرد: قطعاً حضور ملت در مرحله دوم انتخابات مجلس نهم نیز می‌تواند در مذاکرات بغداد تأثیر قطعی بگذارد.

حجت‌الاسلام حسن ملک‌محمدی نماینده مردم دامغان و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به اهمیت میزان حضور ملت در انتخابات مجلس نهم، اظهار داشت: شرکت در انتخابات تکلیف الهی، ملی و انقلابی است.

وی افزود: شرکت در مرحله دوم انتخابات مجلس نهم مانند اقامه نماز دو رکعتی است که یک رکعت آن را اقامه کرده‌ایم و برای کامل این تکلیف الهی، باید رکعت دوم را مانند رکعت اول و با همان قصد و نیت و نشاط و اراده و ایمان اقامه کنیم تا نماز ما کامل شود.

این عضو کمیسون فرهنگی مجلس در ادامه شرکت در مرحله دوم انتخابات مجلس نهم را امر بسیار مهم و سرنوشت‌سازی دانست و ابراز امیدواری کرد: مردم شریف و بزرگوار ایران اسلامی مانند 12 اسفند در این دور از انتخابات نیز حضور حماسی داشته باشند و موجبات خوشحالی رهبر فرزانه انقلاب را فراهم کرده و نقشه‌های شوم دشمنان و توطئه‌های آنان را با حضور چشمگیر و انتخاب افراد لایق، اصلح و دلسوز و نمایندگان شایسته خنثی کنند.

وی در بخش دیگری از این گفت‌وگو به پیش رو بودن مذاکرات بغداد اشاره و تصریح کرد: همانگونه که انتخابات 12 اسفند و میزان حضور ملت، موجب درخشش ایران در مذاکرات 1+5 در ترکیه و عاملی برای عقب‌نشینی تاکتیکی اروپا در به تعویق انداختن تحریم نفتی ایران شد، قطعاً حضور ملت در مرحله دوم انتخابات مجلس نهم نیز می‌تواند در مذاکرات بغداد تأثیر قطعی بگذارد.

حجت‌الاسلام حسن ملک‌محمدی در خاتمه گفت: دشمنان ما را رصد می‌کنند و بر اساس میزان حضور ملت پای صندوق‌های رأی، مواضعشان را اعلام می‌کنند، به هر میزانی که مردم در انتخابات حضور داشته باشند، به همان میزان دشمنان عقب‌نشینی می‌کنند و به همان میزان موجب فتح سنگر جدید در مذاکرات هسته‌ای و تعاملات سیاسی در عرصه بین‌الملل توسط جمهوری اسلامی ایران می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها