کد خبر: ۵۲۷۱۵
زمان انتشار: ۱۰:۴۸     ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۱
فارس به نقل از المنار نوشت: حزب الله لبنان در بیانیه‌ای که عصر دیروز منتشر شد، اقدام تری جونز کشیش هتاک آمریکایی در توهین به ساحت مقدس قرآن کریم و انتشار تصاویر این جنایت در شبکه اینترنت را محکوم و تاکید کرد که این جنایت زشت نشانه‌ای از کینه دامنه دار این فرد هوسباز با اسلام و قرآن کریم است.

حزب الله تاکید کرد که این جنایت یک اقدام تحریک آمیز به شمار می رود که به دنبال ایجاد تنفر از دین حنیف اسلام در دل ملت های غربی است.

بیانیه مذکور اقدام ابتدایی این کشیش در هتک حرمت قرآن کریم را اقدامی متهورانه خواند و افزود: اما تکرار این روند و سکوت مقامات مسئول در آمریکا و جهان و هم زمان شدن آن با سوزاندن قرآن کریم در پایگاه های آمریکایی در افغانستان نشان داد که این اقدام تنها اقدامی فردی از سوی یک نادان نیست، بلکه جنایتی روشمند و عمدی است که برای توهین به کتاب مقدس مسلمانان و هتک حرمت آن صورت می گیرد.

حزب الهه مقام های آمریکایی را مسئول کامل این جنایت دانسته و تاکید کرد که این دولت با سکوت کامل در برابر این اقدامات و سهل انگاری در انجام تلاش های بازدارنده در این روند مسئول توهین به حریم قرآن کریم است.

حزب الله بر ضرورت اعتراض به اقدامات اینچنینی در ترویج ایده های اختلاف و شکاف در میان مردم جهان و درگیری تمدن ها و ادیان تاکید کرد و از ملت های عربی و اسلامی وتمام کسانی که در جهان به مقدسات پایبند هستند، خواست که ادامه توهین به ادیان را به شدیدترین نحو ممکن محکوم کنند.

تری جونز که پیشتر در مارس گذشته نیز اقدام به سوزاندن قرآن کرده بود، اخیرا بار دیگر اقدام پلید خود را تکرار کرد، وی این‌بار به همراه قرآن مجید، تصاویری را نیز که ادعا می‌کرد تصاویر پیامبر اسلام (ص) است، به آتش کشید. این کشیش هتاک می‌گوید که این‌بار قرآن را در اعتراض به بازداشت یک کشیش در ایران سوزانده است. تصاویر این قرآن‌سوزی به صورت زنده از شبکه اینترنت پخش می‌شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
سید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۹ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۱
۰
۰
سلام
چه حالی میده دیدن عذاب این حیوون....
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها