کد خبر: ۵۲۶۱۹
زمان انتشار: ۱۴:۵۷     ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۱
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در واکنش به برخی انتقادها گفت: چرا باید وقتم را برای کسانی که بازی و تجربه بین‌المللی ندارند، تلف کنم.

فارس، کارلوس کی‌روش در حاشیه تمرین امروز تیم ملی درباره دیدار دوستانه با موزامبیک گفت: فردا هم یک روز کاری دیگر برای ما است. می‌خواستیم امکان بازی بین‌المللی بیشتری را به بازیکنان بدهیم و گزینه‌های بیشتری را برای خودمان باز نگه داریم. فوتبال غیرقابل پیش بینی است و نمی‌دانیم چه اتفاقی خواهد افتاد. 18 بازیکن دعوت شدند اما متاسفانه دو نفر با مصدومیت روبرو شدند و نتوانستند تمرین کنند.

وی افزود: به عنوان مثال آرش افشین می‌تواند بازیکن مهمی برای ما باشد اما با مصدومیتش فعلا قادر به همراهی نیست. در این اردو برای آماده سازی سعی کردیم بازیکنان بیشتری حضور پیدا کنند.

کی‌روش  در مورد رضایتش از بازیکنان عنوان کرد: از آنها خوشحال و راضی هستم، آنها تمرکز، تعهد و علاقه خوبی در تمرینات نشان دادند. آنها مملو از اشتیاق هستند که برای ایران به خوبی بازی کنند. تمام درهای تیم ملی برای بازیکنان باز است و همه می‌توانند خودشان را نشان دهند. چیزی که می‌توانم بگویم این است که همه در حال در زدن به درهای تیم ملی هستند و ما هم آنها را زیر نظر داریم.

مربی پیشین منچستریونایتد در مورد شکست این تیم مقابل منچسترسیتی در حالی که نیزه برداشته بود و به شوخی به خبرنگار گفت که "اگر ادامه دهی تو را با نیزه می‌زنم" اظهار داشت: الان وقت این نیست که در مورد این بازی صحبت کنیم و باید به تیم ملی برسیم اما از شکست منچستر ناراحت شدم. واقعیت این است که آنها بازی خوبی انجام ندادند.

کی‌روش در مورد وضعیت اشکان دژاگه گفت: با او در ارتباط هستیم. این بازیکن مصدومیت جزئی پیدا کرده که به زودی حل خواهد شد.

وی در مورد شجاعی عنوان کرد: او در یکی از اردوهای آینده که به زودی برگزار خواهد شد به ما ملحق می‌شود.

سرمربی تیم ملی در مورد ادامه دعوت از بازیکنان ایرانی شاغل در اروپا گفت: احتمالا بعد از پایان لیگ‌های اروپایی چند لژیونر به ما می‌پیوندند. چیزی که می‌توانم بگویم اینکه ما آنها را به دقت زیر نظر داریم و در اردوهای آینده این موقعیت را به آنها می‌دهیم تا خودشان را نشان دهند و پس از آن با بررسی شرایط بهترین تیم را می‌بندیم.

کی‌روش در مورد وضعیت چمن کمپ تیم‌های ملی خاطرنشان کرد: روز گذشته به دلیل بارش باران مشکلاتی به وجود آمده بود و زمین کیفیت خوبی نداشت. همانطور که می‌دانید این زمین عمر خود را کرده و باید بازسازی شود تا شرایط بهتری در اردوهای آینده وجود داشته باشد.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در مورد اینکه برخی معتقدند استعدادهای خوبی در ایران داریم و چرا کی‌روش برای یافتن بازیکن به اروپا می‌رود، تاکید کرد: پتانسیل‌های خوبی در ایران داریم اما در بازی‌ها با پتانسیل‌ها بازی نمی‌کنیم و این عملکردها هستند که نتیجه را رقم می‌زنند. نکاتی می‌گویم که باید با دقت به آنها توجه شود. سرعت نور بیش از صداست و همه این را می‌دانند. به خاطر همین است که خیلی از افراد فکر می‌کنند از فوتبال چیز زیادی می‌دانند اما وقتی دهان خود را برای صحبت کردن باز می‌کنند ناگهان متوجه می‌شوید که با دانش فوتبال فاصله زیادی دارند.

کی‌روش افزود: سوال اینجاست که چرا باید وقتم را برای کسانی که بازی و تجربه بین‌المللی نداشتند، تلف کنم. دلیل صحبت‌ها و انتقادهایی که می‌شود به خاطر غرور درونی است. من در حال حاضر منتظر راه حل و راهکارها هستم. الان زمانی نیست که انتقادها مطرح شود. بعضی‌ها اگر در کار خود تمرکز کنند شاید موفق‌تر باشند اما متاسفانه در کار دیگران دخالت می‌کنند.

کی‌روش تاکید کرد: در حال حاضر مهمترین چیز این است که ما برنامه‌های خود را داریم. شاید چند نفر پیدا شوند که انتقاد کنند و آن هم به این دلیل است که صفحات اول روزنامه‌ها به آنها اختصاص پیدا می‌کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها