کد خبر: ۵۲۴۷۳
زمان انتشار: ۰۱:۱۴     ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۱
فرمانده بسيج مستضعفان گفت: محصول تحريم هاي غرب به وجود آمدن يك اقتصاد شكوفا و شكست ناپذير است.
به گزارش خبرگزاري ها، «محمدرضا نقدي» در شب آيين گراميداشت ياد و خاطره 14 هزار شهيد كارگري كشور در تالار وحدت دانشگاه تبريز اظهار داشت: تحريم هاي استكبار جهاني براي فشار به ايران طي سال هاي پس از انقلاب ثمري جز شكست براي آنان نداشته است.
وي افزود: امروز ايران به مدد جوانان متعهد و باايمان خويش در بسياري از عرصه هاي علمي از جمله هوافضا، پزشكي، فناوري موشكي، صنايع پتروشيمي و نفت توانسته به قله هاي پيشرفت و توسعه صعود كرده، راه خود را بدون ترس از تحريم و تهديد با قوت و قدرت ادامه دهد.
سرتيپ «نقدي» افزود: ايران اسلامي 30 سال از توليد بنزين در داخل كشور محروم بود اما همين تهديد عليه ايران به فرصتي تبديل شد تا توانمندي در عرصه نفت بروز و ظهور يافته و امروز بتواند به خودكفايي در اين عرصه برسد.
وي گفت: امروز تلاش براي حفظ استقلال و دستاوردهاي نظام اسلامي ميدان جهادي است كه ادامه دهنده راه شهداست و بايد همه دست به دست هم داده و در راه رسيدن به خودكفايي در تمام عرصه ها، منويات رهبري را عينيت بخشيم.
فرمانده سازمان بسيج مستضعفان با اشاره به نامگذاري امسال به نام سال «توليد ملي، حمايت از كار و سرمايه ايراني» گفت: براي اين مبارزه سنگين فرهنگ سازي مطلوب و به هنگام در استفاده كالاهاي داخلي بايد صورت پذيرد و هرچه ما در اين مسير مصر باشيم نتايج مطلوب تري حاصل خواهد شد.
«نقدي» از واردات بي رويه برخي اقلام به كشور انتقاد و اظهار كرد: اينكه سالانه مقادير قابل توجهي ارز براي واردات كالاها و محصولات كشاورزي هزينه شود، برازنده ايران اسلامي با اين همه امكانات طبيعي نيست.
فرمانده بسيج مستضعفان ابراز اميدواري كرد در پايان سال جاري، دولت اخبار مسرت بخشي در زمينه كاهش ميزان واردات كالا به مردم بدهد.
وي تاكيد كرد: همانطور كه از دل جنگ تحميلي دشمن، چنان قدرت نظامي در كشورمان به وجود آمد كه امروز آمريكايي ها حتي از نگاه كردن به آن هم مي ترسند، يقينا محصول تحريم هاي غرب به وجود آمدن يك اقتصاد شكوفا و شكست ناپذير است.
فرمانده بسيج مستضعفان در پايان با تقدير از جامعه كارگري، از آنان به عنوان قشري كه برجسته كننده ارزش هاي انساني و اسلامي هستند، ياد كرد و شأن و منزلت آنان را در حدي دانست كه آموزه هاي ديني درباره آنها سخنان فراواني بيان كرده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها