کد خبر: ۵۲۴۵۴
زمان انتشار: ۰۰:۰۱     ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۱
اعضاي كادر فني تيم استقلال اعلام كردند كه برخي اعضاي اين تيم شرايط ايده‌آلي براي همراهي آبي‌ها ندارند و اين موضوع باعث شده است كه استقلال در هفته‌هاي پاياني با مشكل روبرو شود و در اين ميان نام يك مهاجم و يك مدافع تيم مطرح شده است.
باشگاه خبرنگاران، استقلال در مقابل شهرداري شاهين بوشهر با شرايط ويژه‌اي روبرو شد و نتوانست خود را در كورس قهرماني حفظ كند، به همين دليل سرمربي استقلال از كم‌كاري برخي اعضاي تيم سخن به ميان آورد و اعلام داشت كه براي ثابت شدن گفته‌هايش اسامي آنها را اعلام مي‌كند تا اتهام‌ها از وي به سمت نفراتي برود كه در تيم با مشكل روبرو هستند و با تمام توان در تركيب استقلال بازي نمي‌كنند.
گفتني است، بنا به شنيده‌ها، پرويز مظلومي از دو بازيكن تيمش راضي نيست و اين موضوع باعث شده است كه وي با مشكلاتي روبرو شود كه از آنها صبحت كرده است.
مهدي اميرآبادي جزو نفراتي است كه سرمربي آبي‌ها از وي رضايت كامل ندارد و طي چند هفته گذشته اين بازيكن را روي نيمكت نشانده است زيرا از نظر فني از نوع تمرينات و تلاش وي راضي نيست.
اما در بازي مقابل شهردار ي بدليل كمبود بازيكن و مصدوميت علي حمودي، مهدي اميرآبادي در تركيب استقلال به ميدان رفت و در پايان سرمربي استقلال از وي ابراز نارضايتي كرد.
شايان ذكراست، ميلاد ميداودي مهاجم آبي‌ها بازيكني ديگري است كه مظلومي از وي ناراضي است و اعلام كرده است كه اين بازيكن نيز در شرايط آرماني براي استقلال بازي نمي‌كندو اين مسئله باعث شده است كه مظلومي در خصوص بازيكناني كه در ادامه انتقاد پرويز مظلومي از عملكرد چند بازيكن ميشائيل هنكه نيز شرايط را مورد بررسي قرار داد وي بسيار اميدوار بود كه اين فصل با استقلال به قهرماني در ليگ دست يابد و يك جام ديگر كسب كند اما وي با شرايط متفاوتي روبر شد و در جلسه با مربيان به اين مسئله اشاره كرد.
استقلال به مشكلات تيم از نيم فصل دوم اشاره كرد .
مربي آلماني تيم استقلال از جدايي فرهاد مجيدي انتقاد فراوان كرد و اعلام كرد كه مسئولان براي تيم استقلال نبايد با رفتن وي موافقت مي‌كردند وي به اين موضوع اشاره كرد كه مجيدي با جدايي خود از تيم عملاً استقلال را از كورس قهرماني خارج كرد تا تيم دچار مشكلات جدي شود.
شايان ذكر است، وي از اين اقدام ابراز تاسف و نارضايتي كرد و عنوان داشت كه بازيكن نبايد در ميانه راه براي تيم مشكل ايجاد كند اما جدايي مجيدي مشكلات جدي و جبران ناپذيري را براي آبي‌ها بوجود آورد و تيم را از قهرماني دور كرد.
مربي آلماني تيم استقلال كه جدايي‌اش در آخر فصل، منوط به شرايط اين تيم در جدول است، اعلام كرد كه اگر وضعيت طور ديگري پيش مي‌رفت و آبي ها با مشكلات كوچك و پيش‌پا ‌افتاده روبرو نمي‌شدند، تيم با چنين شرايطي از كورس قهرماني جدا نمي‌شد.
هنكه معتقد است، مشكلاتي كه خود اعضاي تيم ايجاد كردند، عامل اصلي مشكلات جدي آبي‌ها بود كه در نهايت به ضرر استقلال تمام شد.
شايان ذكر است، وي در جلسه با كادر فني از چند اقدام غير حرفه‌اي مسئولان و مربيان هم انتقاد كرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها