کد خبر: ۵۲۴۵۰
زمان انتشار: ۰۰:۰۱     ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۱
مهدی خزعلی:
مهدی خزعلی( از طرفداران فتنه 88 ) با اظهار ندامت از عدم شرکت در انتخابات دور اول مجلس نهم همگان را به شرکت در دور دوم انتخابات مجلس شوراي اسلامي كه در روز جمعه هفته جاري برگزار مي شود دعوت كرد و در پاسخ به صحبت هاي مجتبي واحدي _مشاور فراري مهدي كروبي _نوشت : "جناب واحدي ! من نمي خواهم فرصت سوزي كنم."
باشگاه خبرنگاران ؛ واحدي كه هنوز از شوك ميزان مشاركت مردم در دور اول انتخابات مجلس نهم بيرون نيامده است در اعترافي صريح و در واكنش به دعوت خزعلي از مردم براي شركت در انتخابات گفته بود : مجریان و ناظران انتخابات همان چیزی را به عنوان نتیجه انتخابات اعلام می کنند که توسط رأی دهندگان ، در صندوق رأی ریخته می شود و در نهایت باعث عزت و سربلندی نظام جمهوری اسلامی در افکار جهانی می شود و لذا چرا باید با آن مخالفت کرد!
مهدی خزعلی هم كه گويي از تحریم دور اول انتخابات مجلس نهم بسیار پشیمان است در گویا نیوز در پاسخ وی نوشت : " جناب واحدی! من نمی‌خواهم فرصت‌سوزی کنم، نمی‌خواهم پس از ۳۳ سال بروم آخر صف تحريميون بايستم . در دور نخست، تن به نظرسنجی فضای مجازی داده و به احترام بقیه، از کانديداتوری منصرف و نوشتم که از خانه بيرون نمي آيم و رای نخواهم داد . اما اصلاح طلبان چه کردند، ما که در سلول انفرادی بوديم، آنها در صندوق های رای بودند و رای دادند. نام نمی آورم، اما اکثر رجال سياسی دوران اصلاحات رای دادند و شناسنامه خود را منقوش به مهر انتخابات کردند!
خزعلي ضمن اعتراف به شكست پروژه تحريم انتخابات در ايران اين گونه ادامه مي دهد : " آقای واحدی؛ سنگر تحريم استحکام ندارد! من با خيلی از رجال سياسی داخل - که از آوردن نامشان پرهيز می کنم - صحبت کرده ام و موافق اين حرکت هستند(شركت در دور دوم انتخابات مجلس شوراي اسلامي). مخالفين دعوت از افراد شناسنامه دار نيستند. همه با ظاهری آراسته با فرزندانتان بياييد و در انتخابات رای دهید!
خاطرنشان مي شود سناريوي صهيونيستي- آمريكايي تحريم انتخابات در 12اسفند 90 باعث غيرت مضاعف ملت ايران و بر جاي گذاشتن ركورد مشاركت كم سابقه 65 درصدي شد و اینچنین حامیان جریان فتنه را به جان هم انداخته است .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها