کد خبر: ۵۲۳۴۲
زمان انتشار: ۱۳:۵۸     ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۱
سيد مهدي هاشمي‌ عضو جبهه پایداری گفت : قطعاً و حتماً كساني كه با نيت و قصد انحراف يا فتنه وارد مجلس مي‌شوند مي‌توانند جايي ضربه وارد كرده و مجلس را آسيب پذيرتر ‌كنند؛ به اين ترتيب براي بالا بردن دقت در مجلس هزينه‌ها را افزايش مي‌دهند.
گزیده ای از گفتگوی مهدی هاشمی عضو جبهه پایداری با دانشجو  را در ادامه بخوانید :

سوال:گفتيدكه يكسري جريانات بيروني بر اين جبهه ها تاثير مي‌گذارند. نقش جريان انحرافي در اين مسئله چيست؟

سيد مهدي هاشمي‌: جريان انحرافي تاثيرپذير از جريانات خارج از مرزهاست!

قطعاً آنها سعي در نفوذ دارند؛ چون حاميان جريان انحرافي را كه به اين نام نمي‌پذيرند؛ اصل كار اينها، شبهه افكني است، چرا شبهه؟ زيرا شباهت آن به حقيقت زياد است؛ به قدري ظاهرش غلط‌ انداز است كه شما تصور مي‌كنيد حقيقت همين است.

در واقع كار منافقين ومنحرفين در اين مسير است، كسي نمي‌گويد من منافق هستم، بلكه خود را مسلمان عنوان مي‌كند، اما قرآن را سر نيزهكرده و شبهه ايجاد مي‌كند. ما كه از اين مسائل كم آسيب نديده‌ايم پس اينها با شبهه افكني و ظاهرسازي به نوعي حقيقت را وارونه جلوه داده و به نفع خودشان بهره برداري مي‌كنند.

نمايندگي حاميان جريان انحرافي، هزينه‌هاي مجلس راافزايش مي‌دهد

سوال: مطرح شده است كه بعضي افراد حامي جريان انحرافي با اسم اصولگرايي وارد شده‌اند. به نظر شما اين جريان در فضاي مجلس نهم توانايي انجام كاري را دارد يا در اصولگرايان حل مي‌شود؟

سيد مهدي هاشمي‌: قطعاً و حتماً كساني كه با نيت و قصد انحراف يا فتنه وارد مجلس مي‌شوند مي‌توانند جايي ضربه وارد كرده و مجلس را آسيب پذيرتر ‌كنند؛ به اين ترتيب براي بالا بردن دقت در مجلس هزينه‌ها را افزايش مي‌دهند.

بنابراين كار ما راحت نخواهد بود، وقتي اين جريان وارد مي‌شود و دو جريان اصولگرا را در مقابل هم قرار مي‌دهد، موجب مي‌شود كه ما از بعضي منحرفان و فتنه‌گران غافل شده و با گذاشتن توان در اين موضع، از رسیدگی به مسائل مهم غافل شویم.

به هر صورت تلاش ما بايد بر اين باشد كه موضوعات اختلافي جزئي باعث بازماندن ما از اصول نشود؛ با تلاش به نوعي رفتار كنيم كه با هم افزايي و وحدت و اختلاف نظر رشد حداكثري داشته باشيم.


سوال:بنابراين در حال حاضر موضوع همکاری دولت و مجلس با توجه به اينكه جريان انحرافي هم منتسب به دولت است، سخت تر شده و دردسر مجلسي‌ها را بيشتر مي‌كند.

سيد مهدي هاشمي: من فكر مي‌كنم كه اصولگرايان، جبهه‌هاي متحد و پايداري در مجلس، بيش از قبل از انتخابات با يكديگر هماهنگ خواهند شد و اختلافاتشان كمتر از دوره رقابت انتخاباتي باشد.

اين برداشت و اميدواري من است و قطعاً اگر اين چنين باشد ما دچار آسيب‌هاي جدي نخواهيم شد. دشمن ما مي‌داند كه اينها در اصول و مباني با يكديگر يكي هستند و در مجلس با يكديگر وحدت پيدا خواهند كرد و نگراني آنها از همين است.

به همين خاطر سعي مي كند يا تعداد كمي از آنها به مجلس ورود پيدا كنند يا حداقل افرادي از اينهاوارد مجلس شوند كه اهتمام كمتري نسبت به اصول و مباني داشته باشند؛ يعني افرادي باشند كه نفوذ در آنها راحت‌تر و درصد خلوص آنها كمتر باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها