کد خبر: ۵۲۱۴۵
زمان انتشار: ۱۹:۳۸     ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۱
دكتر احمدي نژاد از نيكزاد وزير راه و شهرسازي، شكيب عضو شوراي شهر تهران و محرابيان دستيار ويژه خود خواست تا ضمن بررسي دقيق علل ورود حجم عظيم آب به مترو، ميزان خسارات وارده و راههاي جلوگيري از حوادث مشابه را به مردم و رييس جمهور اعلام نمايند.
پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، متن اين نامه به شرح زير است:

بسم‌الله الرحمن الرحيم

جناب آقاي مهندس نيكزاد وزير محترم راه و شهرسازي

جناب آقاي دكتر شكيب عضو محترم شوراي شهر تهران

جناب آقاي مهندس محرابيان دستيار ويژه رييس‌جمهور

سلام عليكم

ورود حجم عظيمي آب به كارگاه ساخت ايستگاه و سپس تونل‌هاي فعال مترو، علاوه بر به خطر انداختن سلامت جمع كثيري از هموطنان عزيز و ايجاد نگراني شديد در مردم، موجب ايراد خسارات سنگين به امكانات عمومي گرديد.

ضروري است به اتفاق نسبت به بررسي دقيق و علمي چگونگي و علت و عوامل بروز اين واقعه و ميزان خسارات وارده و ارائه راههاي جلوگيري از تكرار حوادث مشابه اقدام و نتايج حاصل را به مردم عزيز و اينجانب اعلام نماييد.

محمود احمدي‌نژاد
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۵۰ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۱
۰
۰
سلام :
در سایت خبری فردا ، نوشته بود که آقای شهردار گفته که با آمدن این همه آب به مترو ، سازه ها سالم مانده که بنظر میرسد احتمالاً و شاید میخواستند با سرازیر شدن آب استحکام سازه را به اثبات برسونند . خب امتحان بدی نیست زيرا، هم استحکام سازه ثابت میشود و هم 20 تا 30 میلیارد سرمایه گذاری برای تولید کار ( تخلیه آب ) پس بازهم باید به .... جایزه های ویژه داده شود و هم چنین بوق و کرنا برای توانمندی مدیران شهرداری نواخته گردد تا که مردم و مخصوصاً آنها که گوششان کر است بشنوند که چه افراد خدمتگزار در شهرداری مشغول مدیریت هستند .
پاسخ
قدرت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۴۹ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۱
۰
۰
بودجه مترو رو بده طبق گفته خودت تا این مشکلات پیش نیاد
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۲۴ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۱
۰
۰
زنده باد احمدی نژاد
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها