کد خبر: ۵۲۰۵۴
زمان انتشار: ۱۲:۲۰     ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۱

روز گذشته خبری با عنوان "همه دشمنان قلاده های طلا" در خبرنامه دانشجویان ایران درج شد و پس از آن سایت مورد اشاره در آن، خبر خود را از روی خروجی‌ سایت برداشت.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»، با آغاز اکران قلاده های طلا، هجمه های سازمان دهی شده‌ی بسیاری علیه فیلم و کارگردان آن آغاز شد که تا امروز ادامه دارد.

قلاده های طلا با فصل الخطاب قرار دادن سخنان مقام معظم رهبری در نماز جمعه تاریخی 29 خرداد ادامه دهندگان فتنه را تحت مدیریت عوامل خارجی و به خصوص منافقین می داند.

حملات زنجیره ای به قلاده های طلا از تحریم و توهین بازیگران فیلم آغاز شد و سپس سایت های ضدانقلابی چون جرس با مقاله یوسفی اشکوی (روحانی خلع لباس شده و شرکت کننده در کنفرانس ضدایرانی برلین)، نیک آهنگ کوثر و پای کار تخریب فیلم آمدند.

در این بین بی بی سی فارسی چند برنامه خود را به تخریب قلاده های طلا اختصاص داد و شبکه بهایی من و تو در اقدامی بی سابقه و بر خلاف روال خود، چهار برنامه نیم ساعته به تخریب و حمله به این فیلم اختصاص داد تا جائیکه طنزگوی این شبکه تمسخر طالبی را سوژه خود قرار داده است.

اقدامات فاشیستی علیه فیلم ضدفتنه قلاده های طلا تا جائی پیش رفت که نوری زاد هم برای مطرح ساختن خود، شائبه ای در خصوص طالبی مطرح ساخت.

چند روز پیش خبری در سایت های بالاترین درج شد که مورد استقبال دیگر سایت های ضدانقلاب قرار گرفت که در نهایت به اخبار یکی از سایتهای داخلی می رسید و طالبی را به هم دستی با جریان انحرافی متهم می کرد و با استناد به حدسیات نوری زاد، قلاده های طلا را محصول غرض ورزی طالبی از وزارت اطلاعات معرفی می کرد.

نوری زاد گفته بود از ابوالقاسم طالبی خواسته بودند درباره قتل شاهپور بختیار فیلم بسازد و او قبول نکرده است(!)
 
وی مدعی شده بود این فیلم نتیجه دعواهای طالبی و وزارت اطلاعات است و شاید هم از طالبی از مرتبطین وزارت اطلاعات باشد و حالا دیگر نیست؛ اینگونه شد که "حدسیات" نوری زاد به "خبر موثق" سایت های ضدانقلاب و شبکه های بهایی تبدیل شد.

پس از درج این خبر در خبرنامه دانشجویان ایران با عنوان همه دشمنان قلاده های طلا، سایت اعتدال که به نظر می رسد به کذب بودن خبر خود پی برده بود، خبر خود را از روی خروجی سایت برداشت.

ربط دادن طالبی به لیدر جریان انحرافی در حالی است که کارگردان قلاده های طلا گفته است: لیدر جریان انحرافی با اشاره به اینکه "طالبی معلوم است که چه فیلمی می سازد" گفته است به وی کمک نمی کنیم و حتی یک ریال هم برای فیلم نداده است.

قلاده های طلا در حالی به فروش 3 میلیاردی خود نزدیک می شود که به نظر می رسد تمام عوامل موثر در فتنه به خصوص منافقین، سلطنت طلبان، بهاییان و ... علیه فیلم بسیج شده اند.
 
گفتنی است «محمد نوری‌زاد» مثالی بارز از بریدگان سیاسی و رسانه‌ای به حساب می‌آید که در جرگه‌ی حامیان یا همراهان کاروان اپوزیسیون قرار گرفته‌ است، فردی که به مدت چند سال دوربین و قلم خویش را برای چالش با جریان‌های تجدید نظر طلب در جبهه‌ی اصلاح‌طلبان و کارگزاران به کار بسته بود، اکنون عضو اصلی باشگاه این دو جریان شده است. وی در مقام مدعی، نامه‌هایی را به اصطلاح با لعاب تظلم خواهی به مسؤولان بلند پایه‌ی نظام ارسال می نماید.
 
حکایت این جدایی از نظام و پیوستن به اردوگاه اپوزیسیون بعد از وقایع فتنه‌ی 88، بیش از هر دوره‌ی دیگر تکرار شد. چرا که وقایع این دو سال به بزرگ‌ترین آزمون سیاسی برای یاران انقلاب بدل گشت و رهبر حکیم انقلاب به درستی از این وقایع به عنوان امتحان سخت خواص تعبیر نمودند. چه بسیار چهره‌هایی که تحت تأثیر گزارش‌ها و فضاسازی‌های دروغین رسانه‌ها، عنان اختیار از کف داده و نظام اسلامی را با اتهام‌های کذب تقلب و تضییع حق، روبه‌رو ساختند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها