کد خبر: ۵۲۰۳۸
زمان انتشار: ۱۱:۳۱     ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۱
فارس، حميد سجادي در حاشيه جشن 90 روز مانده به المپيک لندن در جمع خبرنگاران در پاسخ به اين سؤال که کميته ملي المپيک اعلام کرده بود در فدراسيون کشتي بودجه به طور کامل براي المپيکي‌ها هزينه نمي‌شود و آيا نظارتي از سوي وزارت ورزش وجود دارد، گفت: من نمي‌دانم متن مصاحبه‌ها چه بوده است. با خطيب جلسه داشتم در جلسه‌ با وزير ورزش درباره مسائل مختلف فدارسيون‌هاي المپيکي صحبت کردم در فضايي دوستانه يک به يک همه مسائل عنوان شد. افشارزاده هم در اين جلسه حضور داشت. نکات مختلفي مطرح شد از جمله نياز به حمايت بيشتر از کشتي.

وي ادامه داد: همه فدراسيون‌ها تمايل دارند آنچه که در حد اعلاست براي قهرمانان رخ دهد. ما هم پاسخ‌هايي براي خطيب داشتيم. واقعيت اين است که براي سال 91 بودجه ويژه المپيک اگر زودتر برسد خوب است. اگر 4-5 ماه ديگر بودجه خوبي براي المپيک داشته باشيم فايده‌اي ندارد چرا که المپيک تمام شده است. همه بحث‌ها در کميته اين است که تمهيداتي در نظر گرفته شود تا بودجه به دست کميته و در نهايت به فدراسيون‌ها زودتر برسد.


معاون ورزش حرفه‌اي قهرماني افزود: هماهنگي و نظارت وجود دارد اما کار اجرايي و مديريت در ورزش سخت است.


سجادي در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبني بر شايعه تغييرات در مديريت باشگاه استقلال، اظهار داشت: يعني فتح‌الله‌زاده مديرعامل نيست؟ او هست و قرص و محکم کارش را انجام مي‌دهد. من چيزي نمي‌دانم. از طرف ما هم صحبتي نشده است تا جايي که مي‌دانم دو باشگاه استقلال و پرسپوليس کارشان را انجام مي‌دهند.


وي در پاسخ به سؤال ديگر فارس مبني بر اينکه رويانيان اعلام کرده اگر گردوخاک وزارت ورزش به ما رسد مشکلات مالي‌مان حل مي‌شود گفت: چرا شما خبرنگاران هر شخصي که گفت‌وگويي انجام داده را موضوع مصاحبه قرار مي‌دهيد. من علم غيب ندارم. مديران باشگاه پرسپوليس نيز درباره بحران به من چيزي نگفته‌اند. هر هفته آنها را مي‌بينم و به من گزارش بدهند، در خدمت‌شان هستم.


معاون ورزش قهرماني و حرفه‌اي وزارت ورزش درباره پاداش مدال آوران المپيک گفت:‌ در حال بررسي هستيم.


سجادي درباره اختلاف فدارسيون بين‌المللي زورخانه‌اي و ملي تصريح کرد: با هر دو طرف صحبتي داشته‌ايم. مديريت آن را به حوزه ما داده‌اند. موضوع حاد نيست و برطرف خواهد شد. يکي از بحث‌ها اين بود که محل دائمي فدراسيون زورخانه‌اي به ايران بيايد. قبلا گفته بودند هر جا هيئت رئيسه صلاح بداند، اما ما درخواست کرديم و فدارسيون بين‌المللي نيز پذيرفته و قرار است در ايران باشد.


وي در پاسخ به سؤال ديگري مبني بر اينکه برنامه وزارت ورزش براي فدراسيون‌هايي که سرپرست دارند چيست عنوان کرد: برنامه‌هاي خوب داريم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها